@muuske, zou ik voor de voorzichtigheid maar wel doen. de meeste meiden zijn op die leeftijd al sexueel actief, dus het kan....
Dank je wel..voor al jullie reacties.. We wachten idd nog even met testen... En ja dit is absoluut een bewuste keuze...na een miskraam te hebben gehad na 3 maanden..ben ik er weer aan toe om het opnieuw te proberene... Dank jullie wel..en jullie horen het..
@ De mijne gelukkig nog niet! Ze is heel open en eerlijk tegen mij! Ze vertelt me echt alles! (We hebben een heel hechte band. Waren 12 jaar met zijn twee) Hoop dat dat zo blijft!
Als je er niks mee bedoelt, hou dit soort opmerkingen dan voor je. Je klinkt als een ouwe jaloerse zeur. Sorry Muuske, ik weet natuurlijk dat je dat niet bent, maar laat mensen in hun eigenwaarde. Groetjes, Booey
daar ben ik het met je mee mee eens, een kind heb je niet even en ik kan mij voorstellen dat muuske iets zegt. zelf als ik hoor dat een meisje van 16-17 jaar of zelfs nog als ze mijn leeftijd zijn, ook een beeb wil vraag ik ook vaak of ze wel door hebben wat de gevolgen zijn. Maar inderdaad ook, sommigen zijn eerder volwassen dan andere mensen, hebben goed nagedacht en zijn in de positie om het te kunnen. Miss N, het kan ook dat je te veel gedronken had, dat beinvloed je HCGwaarde ook wat in je urine zit, dus doe over een paar dagen nog een testje, en dan hoop ik dat ie wel positief is, ik duim voor je, Veel liefs Marieke...