Hoi meiden, Wilde even komen vertellen dat ik vanochtend op 10 dpo positief heb getest!!!! Jeetje, wat spannend zeg! We zijn op vakantie in Frankrijk en had maar 1 kv test bij me, en die heb ik dus vanochtend gebruikt. Daarom ben ik vanmiddag toch maar even naar een pharmacie gegaan en heb 2 testen ingeslagen! Hopelijk wordt de 2e streep nog donkerder komende dagen, maar mijn geluk kan nu al niet meer op: er zit weer een kindje in m'n buik!!!!
Wow, geweldig! Spannend hoor! Wanneer ga je weer testen? Ik zit nu zelf op 11dpo en heb gisteren ook licht positief getest (en vanmorgen weer getest en die test was al donkerder). Ik maak mezelf helemaal gek en wil nu elk moment van de dag wel testen. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik morgenvroeg pas weer mag testen. Wij gaan zondag pas op vakantie, dus heb nog even voor die tijd om te testen Wilde eigenlijk wel de vlos direct bellen als ik weer zwanger ben (MA in mei gehad en volgens mij mag ik dan nu de eerste echo vroeger), maar die praktijk is op vrijdag gesloten en ik wil niet vanaf m'n vakantieadres bellen. Misschien is het voor mezelf ook wel beter als ik pas bel als ik terug ben van vakantie! Echt een beproeving Ga je je volgende test ook met ons delen?
Amy: dankjewel! En bij jou is het dus ook spannend?! Ik kan me voorstellen dat je in dubio bent over wanneer de Vk te bellen. Ik zou het dan geloof ik toch vanaf m'n vakantieadres doen. Maar hoelang gaan jullie dan weg? Als het 'maar' een week is dan zou ik misschien ook wel wachten tot ik weer thuis zou zijn. Verder valt het hier nog mee qua gek maken :d. Wil wel graag weer testen want hij moet natuurlijk wel duidelijker worden. Maar punt is dat ik nu dus met een andere test ga testen en dus niet goed kan vergelijken.... Maar ik denk wel dat ik morgenvroeg ga testen hoor hihi. En dan kom ik de uitslag vertellen ! Kessher: dankjewel!!
Ja das idd vervelend met andere test omdat je dan niet kan vergelijken... Maar als ie van twee verschillende merken zo vroeg posi is, dan zit het vast wel goed!! We hebben niets gepland, we gaan op de bonnefooi: zijn 4 weken vrij dus kunnen 4 weken wegblijven! Maar sowieso de laatste week willen we weer thuis zijn en misschien de derde week in NL op vakantie, dus dan zijn we maar twee weken weg. Dan ben ik dus 6 weken als we weer terugkomen (precies goed voor een eerste echo ). Succes morgenvroeg!
Hoi Amy, Gied nieuws hier! De 2 testen van vanochtend waren ook hartstikke positief!!!! De cb digital gaf al 'enceinte 1-2' aan (zwanger dus haha)!! We zijn heel blij! Nu alleen vr of zo testen en dan is het prima! Ben vol vertrouwen! Hoe is het bij jou? Nog een goeie test gehad vanochtend??
Hi wat goed zeg!!!! Wow wat zul jij een fijne vakantie hebben!! Ik had vanmorgen wel weer iets duidelijker test! Gelukkig. Ga je vk bellen als je weer thuis bent? Ik waarschijnlijk wel (ga zondag op vak, waarschijnlijk twee weken). Dan ben ik al 6 weken als ik terug kom!! Foto volgt zometeen! Jammer trouwens dat jij de foto niet kan plaatsen!!!
Thanks, dames :d!!!! Amy: mooi hoor!! Zaterdagavond komen we terug van vakantie dus dan kan ik zo ochtend mooi nog een kv doen en dan hoop ik heel mooi verschil te zien! Maar het nieuws is al helemaal geland hier haha, de testen zijn gewoon leuk !
Leuk dat het nieuws al helemaal geland is! Komt bij mij ook steeds meer! Vandaag (eindelijk) m'n NOD, dus nu begint het hier wat echter te worden! Gisteravond nog mooie knaltest gehad! Dus morgen lekker weer thuis? Wij gaan zondagochtend pas weg. Als alles goed gaat onze laatste vakantie met ons tweeën! Nou, geniet nog ff van Frankrijk en alvast een goede reis terug!!