zwanger.........yes!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by maucar, Aug 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maucar

maucar Lid

Jul 17, 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb mij afgelopen donderdag getest en ik ben zwanger van ons 1e kindje. Mijn vermoedelijke bevallingsdatum is 10 april 2012, dus ik heb nog even te gaan.

Wij hebben afgelopen weekend een feestje gehad. Normaal gesproken lust ik wel een wijntje of een mixje, maar dat neem ik nu uiteraard niet meer. Deze keer kon ik nog zeggen dat ik auto moet rijden, maar ons volgende feestje is bij de buren..........

Wanneer vertellen jullie het jullie ouders?
    en wanneer jullie vrienden?

Ik ben benieuwd......

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    allereerst: gefeliciteerd :D

ik zou het denk ik gelijk vertellen tegen de mensen die 't dichtste bij me staan. mocht 't misgaan, dan heb je altijd nog steun. en als 't goed gaat kun je je blijdschap delen :)
    maar dat is voor iedereen anders denk ik.

en als je het nog even geheim wilt houden zeg je dat je antibiotica neemt of je niet zo lekker voelt ;)

3. Antonia82

Antonia82 Lid

Aug 7, 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Maucur,

Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk! Ik ben nu 8 weken zwanger van ons eerste kindje. Toen wij erachter kwamen hebben we het tegen onze ouders verteld en mijn beste vriendin. Als ik jullie was zou ik het ook tegen de mensen vertellen die het dichtst bij je staan. Wij vertellen het zelf tegen de anderen als ik rond de 10, 12 weken ben.......

Groetjes, Anke

4. maucar

maucar Lid

Jul 17, 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.

Het zal altijd in overleg gaan met mijn vriend en dan een ludieke manier verzinnen hoe wij het gaan bekend maken. Hierover heb ik ook al een topic gezien.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,212
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Super gefeliciteerd:)

6. Catoo

Catoo Niet meer actief

Gefeliciteerd!

De eerste keer (ma 10wk) hebben we het meteen verteld. Deze keer wachten we tot na de echo van 12 weken, omdat we het zó moeilijk vonden om toekomstige grootouders & tante een paar weken na het blije nieuws toen te moeten vertellen dat het niet goed zat.

Share This Page