Hoi allemaal zouden jullie mij misschien kunnen uitleggen wat dit allemaal betekend? Ik heb vorige maand gewoon mijn maandelijkse periode gehad maar nu ben ik 5 dagen over tijd ( heb ik wel eens vaker gehad) maar ik heb enorm veel pijn in mijn onderrug en het gaat maar niet weg en af en toe ook eens last van een raar gevoel in mijn buik? Ook heb ik last van pijnlijke borsten of laat me het anders zeggen last van overgevoeligheid? Ook erg duizelig en erg moe? Ben ik nu zwanger of moet ik het nog maar even af wachten? thanks alvast groetjes charlaine
We kunnen niet in een glazen bol kijken. De symptomen kunnen zowel van een zwangerschap als van een naderende menstruatie zijn. Er is maar 1 manier om er achter te komen..... testen!
Oke maar hopen dat het nu wel zo is! Ik ga er morgen eentje halen (ik ben trouwens ook al 8 maanden bezig en word natuurlijk een beetje ongeduldig erg he?
Tuurlijk laat ik het weten o ja ik heb vandaag iets raars mee gemaakt ik heb de hele dag al last van een soort ijzersmaak in mijn mond heeft dat ook iets mee te maken?
Heej meiden! Ik heb gisteravond getest hij was negatief maar ik ben nu al 8 dagen overtijd misschien nog niet genoeg zwangerschapshormoon in mijn lichaam weten jullie dat?
na 8 dagen overtijd zou je toch voldoende hcg in je lijf moeten hebben. ga desnoods naar je HA en laat je bloed testen. dan heb je zekerheid. wat je ook kunt proberen is een keer sochtends testen. ik weet niet of jij veel water drinkt door de dag, maar veel drinken verdunt je urine dusdanig dat zelfs een zwangere negatief zou kunnen testen.
hoi angel ik denk idd dat ik te veel water drink dus ik ga het morgenochtend weer proberen en dit is al dag negen laten we het hopen ik laat het gelijk weten hoor
Spannend meis, ik duim nog steeds voor je, en als je na het weekend nog niks week, ga je naar de huisarts hè dame
Dat moet ik dus ook van de week doen want ik heb vandaag getest en alweer niets! echt raar maar ik zit wel op dag 10 dus ik maak voor van de week een afspraak
Hoi Charlaine, Spannend! Nou hopen dat het weg blìjft natuurlijk! Ik hoop voor je dat je snel uitslag zult krijgen en uit je 'leiden' verlost zal worden Liefst Vanilia.
Spannend is zacht uit gedrukt lol ik heb een afspraak op vrijdag bij de dokter ik hou jullie op de hoogte xxx charlaine