Na drie negatieve testen had ik vanmorgen een hele hele lichte streep. Ik heb al weken symptomen, maar de testen bleven negatief. Ik ben door de pil heen zwanger geworden. Morgen naar de ha en vragen voor bloed prikken en een echo, want ik heb geen idee hoe lang ik dan zwanger zou zijn ? We zijn heel erg blij als onze dochter een broertje of zusje krijgt! Maar voordat we helemaal overtuigd willen we eerst weten of alles in orde is, want ik heb al een miskraam gehad. We duimen en hopen dat we morgen gelijk terecht kunnen, want onzekerheid over hoe of wat is niet fijn.
Duimen!! dat je sneller terecht kan want die onzekerheid snap ik wel, ik heb me 3 weken geleden getest en zwanger ik had 4 dagen later een afspraak bij de vlos, en gelijk al 17 weken ZWANGER , spontaan zonder maandelijkse ... dus ik was zo onzeker over alles, denken dat de testen logen etc. ik wens je alvast heel veel succes en duim voor je dta je zwanger bent! Groetjes laura
@Noensje Had jij ook al symptomen en kreeg je al een buikje? Ik slikte nog de pil dus werd gewoon ongi terwijl ik wel al kwaaltjes had en die gingen tijdens en na de menstruatie niet over. @Belliebel Ik heb geen foto gemaakt, maar ik heb wel een foto waar die heel erg op lijkt.
Zo zag mijn test bij Dinand er ook uit. Ik denk dus zeker wel dat je zwanger bent, maar de vraag is inderdaad hoelang! Hopelijk wordt je morgen uit de onzekerheid gehaald en mogen we je gewoon feliciteren !
Haha ik hoop het ook!!! Zelf heb ik wel een vermoeden als ik kijk naar mijn symptomen enzo. Maar durf niet te veel te hopen. Ik hoop echt dat ik snel terecht kan en ik vind dat ze dat wel moeten begrijpen met wat er in het verleden is gebeurd. We wilden nog even wachten maar ze wilden gewoon dat ik zwanger raakte, hoe vaak komt het nou voor dat je door de pil heen zwanger raakt. Hopen dat we het snel weten en dan hebben we heel wat te regelen.
Ik snap dat je niet teveel durft te hopen! Zeker gezien wat er vorigjaar gebeurde! En inderdaad, als je zwanger bent, dan had dat gewoon zo moeten zijn! Hoelaat moest je nou bij de HA zijn? 11 uur?
Ja om 11 uur heb ik de afspraak. Ik kan echt niet wachten en stiekem hoop ik dat ik gelijk die dag door mag naar het ziekenhuis. Ik ben al heel de dag misselijk, heb wel het gevoel dat ik trek maar geen idee waarin en dit is zo herkenbaar. Bij mijn laatste zwangerschap had ik dat niet en toen was het 7 weken dat ik in verwachting was.
Ik had nog geen buikje want ik heb al een buik van mezelf hihi maar ik kwam er veel te laat achter was bijna 18 weken, sliep zelfs gewoon nog op mijn buik, had wel heel erg last van mijn tepels alsof ze in de fik staan dat heb ik nu nog als ik kippevel krijg wat een gevoel!!, ik meost ook weleens spugen sochtends 1x gal en klaar, verder ben ik niet ziek vd zwangerschap of iets. ik werd al bijna jaar niet meer ongi omdat ik het maar 1x per jaar ben
Zo noesje, dan is het bij jou een wonder dat je zwanger bent geworden als je maar 1 keer per jaar ongi bent!
Het is zeker onwerkelijk. Dat is ook zo als je er met 4/5 weken achter komt, maar in jou geval kan ik me dat helemaal voorstellen. Zo weet je van niks, en zo ben je opeens 17 weken zwanger. Hoe bizar is dat!
Ja idd, de gyn vroeg vorige week al vd schrik bekomen?, ik had zoiets van wat bedoel je maar nu begint het allemaal echt te worden zeg maar, Hartogje veel succes he, morgen ga je toch langs de HA?
Dat dat ondanks alles wat we nu weten kan gebeuren. Daarom letten en luisteren wij vrouwen altijd zo goed naar ons lichaam en kijk wat er van komt tadaa!!!
Ben bij de ha geweest en die geloofde mij gelukkig, maar hij kon geen afspraak maken want hij kon ze niet bereiken, lunchpauze. Ik heb de verloskundige gebeld en die ging het regelen dat ik misschien vanmiddag nog een echo kan laten maken, want ze begreep het helemaal! Ik kon me tranen niet bedwingen, zullen de hormonen wel wezen Dus hopelijk vanmiddag een echo ze kan elk moment bellen!
Hoi, Er is nog niets zeker, ze hebben een inwendige echo gemaakt en er was nog niet veel te zien. Ze zeiden dat ik een paar dagen moest wachten en dan weer een test doen. Ik ben nog steeds in de war, want waarom laat mijn lichaam mij dit voelen. Ik kon het niet laten en heb net weer een test gedaan en die was negatief. Vorige keer had ik het 's ochtends gedaan, dus dan kan het meer geconcentreerd zijn waardoor de test toen wel positief was. Ik word gek en weet even niet meer wat ik moet denken.
Kan me heel goed voorstellen dat je er gek van wordt! Ik zou nu pas echt zaterdag/zondag weer een test doen, je HCG verdubbeld elke 2 dagen, dus dan zou er echt wel iets te zien moeten zijn. Zeker als je dinsdag posi getest hebt, moet de streep echt wel veel duidelijker zijn/worden! Dikke knuffel meid, je hebt het niet makkelijk!