Wat moet ik doen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Versluis, Aug 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Goeiemiddag,

15 mei heb ik een miskraam gehad bij een zwangerschap van 10 weken, het vruchtje was nog maar 5 weken. Ik ben hiervoor gecurreteerd en heb hier nog een paar weken van doorgebloed. 4 Weken na de curretage en dus miskraam verloor ik weer wat bloed, heel weinig en bruinig. Dat is mijn menstruatie geweest, blijkbaar is dat normaal na een curretage. Een paar weken daarna voelde ik me raar, gewoon raar en heb ik een testje gedaan. Deze was heel licht, maar ik werd 4 weken na mijn eerste menstruatie gewoon ongesteld, dus misschien een heeeeeeele prille zwangerschap gehad. Maar toch weer netjes een cyclus van 28 dagen.

Wat het voorheen was, weet ik niet, toen was ik nog aan de pil. Ik heb het geluk gehad bij mijn zoon van nu 3 en deze zwangerschappen dat ik gelijk zwanger raakte. Zodra ik stopte met de pil werd ik gelijk ongesteld (normaal werd ik tijdens mijn stopweek na 5 dagen pas ongesteld) en leek mijn lichaam gelijk op orde.

Nu mijn vraag; ik ben nu volgens de cyclus van 28 dagen 3 dagen overtijd en ik heb (uiteraard ;) ) al een paar testen gedaan. Waarvan de een een heeeeeeel licht streepje geeft en de ander niets.

Wat kan ik nu het beste doen?

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Saskia

2. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Alsjeblieft, iemand een antwoord?????

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

afwachten. Ik zou niet steeds testen, daar maak je jezelf gek mee.
    Als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent nog een keer testen. Dan moet het streepje duidelijker zijn!

Mirjam

4. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Dankjewel voor je antwoord. Ik ga mezelf proberen te beheersen en dan hoop ik toch eens uit die onzekerheid te komen.

Dankjewel!

Share This Page