Ik heb niet alles gelezen, dus sorry als ik dubbel post.. Je test ziet er goed uit zeker als het een vmk zou zijn geweest is hij nog te duidelijk. Buiten dat je hebt alleen maar bruin bloed verloren wat dus geen menstruatie is. Ik denk eerder dat 12 Juli als CD 1 moet tellen, en je dus niet 10 dagen over tijd was. Maar om alles zeker te weten zou ik wel naar de dokter gaan vragen om een echo en alles en kijken of ze je hcg om de paar dagen kunnen prikken. Voor het zelfde geld heb je een bbz en daar wacht je natuurlijk niet op. Succes en op naar een mooie zwangerschap, *duim duim duim*
Heb je eerder geen ovutesten gebruikt om je eisprong op te sporen? Mss dat je ongi van 1 t/m 16 juli heeft geduurd met even een paar dagen tussenpozen?? Maar ik denk dat het bruinverlies zeker van een innesteling komt. Dat je eerder niet posi testte heeft alles te maken met het moment van de eisprong en de innesteling. Als de innesteling wat later is geweest (kan 10 dagen duren va eisprong) dan klopt het wel dat je nog niet posi kon testen. Ik vind de zw.test iig heeeeeel posi, dus kan me bijna niet voorstellen dat je een vmk hebt gehad. Het is een hele mooie test. Over het berekenen van de zw.duur heb ik, een tijdje geleden alweer, een topic geplaatst bij de vk´s hier op zp. Mss dat je er iets aan hebt?! Succes morgen en ik hoop dat je een mooie echo krijgt ! http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/258690-berekenen-bevaldatum-lange-cyclus.html
Als ik je verhaal zo lees, zou ik denken: die bloeding laatst is een innesteling geweest en dan is het logisch dat je eerder nog niet positief testte. En nu dus wel. Je bent hardstikke zwanger hoor! Gefeliciteerd! Een echo zal nu trouwens nog weinig zin hebben, daar zie je nog geen fluit op. Pas bij een week of 5-6 ga je duidelijk wat zien dat je zwanger bent. Je zou een indicator kunnen doen morgen even? Geeft misschien wat meer duidelijkheid?
Overigens, wat moon zegt, over innesteling: die kan wel tot 2 weken, 14 dagen dus, na ei plaatsvinden! Bij Thirza testte ik pas 19 dagen overtijd positief. Achteraf 12 dpo de innesteling gehad, (en aangezien ik mijn ei getempt had en die heel zeker wist).
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig hoor!! Veel succes en hopen dat je een goed intacte zwangerschap hebt!
Ja tot 3+ maar dat betekend 5+ weken Die zegt dus het aantal weken vanaf de bevruchting, tel daarbij 2 weken op want die krijg je altijd kado
Wauw wat een spannend verhaal! Ik kom straks even kijken na 18 uur hoe de echo was. Maar als je het mij vraagt zeg ik: VET ZWANGER!!!!!!
Hoi, Nou.. ze zag een klein minnie vruchtzakje! Ze vermoed dat ik 4.5 week ben, maar dat kan ze niet precies zeggen. Ik moet over 2 weken weer terug en als het goed is dan moet er een hartje kloppen.. Laten we het hopen!