Zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door HabibiAna, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd wat goed!! Hopelijk over 2 weken een mooi kloppend hartje!

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Wat ontzettend mooi om te lezen!!! Gefeliciteerd. Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat en je over 2 weken een mooi kloppend hartje kunt zien. Geniet ervan!!;)
    Begint het besef ook een beetje te komen nu??

Dikke knuffel Liena

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    heel erg bedankt allemaal! Het besef is er nog niet helemaal..al werd ik wel kotsmisselijk wakker haha.

Wonderbaby: gefeliciteerd meid, zie dat het by jou ook raak is!

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wat ik me wel afvroeg is als ik nu 4.5 week ben wanneer heeft de bevruchtiging dan plaatsgevonden? 2.5 weken terug? Dat zou dan begin aug. moeten zijn?

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja volgens mij wel. Je krijgt altijd 2 weken cadeau. Klopt dat dan ook een beetje met je eigen berekening/klusdagen?? Wel heel gaaf hoor!!! Kan me voorstellen dat het besef er nog niet helemaal is. dat is hier zelfs nog zo;). Toch heb ik het hartje al zien kloppen Maar dat komt denk ik omdat het door de pil heen was. was er totaal niet mee bezig......

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Gefeliciteerd :D! En nu idd hopen op een mooi kloppend hartje de volgende keer.
    Heb je de cb met indicator al gedaan? Of de kv2v5 (die zijn ook altijd erg duidelijk)?
    Zou idd wel kunnen kloppen dat je 4,5 week bent, toch? Dan zou je rond 27 juli bevrucht zijn en is je bruinverlies van 5 aug de innesteling geweest (ook ong. na 10 dagen) dus precies volgens "het boekje" zeg maar :).

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    adviesje nodig
    een hele tijd geleden yaz 24+4 geslikt toen terug overgestapt naar de mycroginon 30
    tussendoor wat probleempjes gehad ziek geweest van de medicijnen overgeven en dergelijke toen tussendoor wel een keer geslachtsgemeenschap
    op een gegeven moment kreeg ik last van smorgens wel eens misselijk hoofdpijn en dergelijke
    twee a drie keer negatief getest dus heb er verder niets meer mee gedaan
    laatste tijd smorgens wat misselijk en oprispingen en na het eten trekt het weg en dan een uur of twee later komt het weer terug
    zo nu en dan hoofdpijn en erg rommelende darmen
    zo nu en dan ook een opgezette buik en last van pijnlijk borsten
    mijn gevoel zegt zwanger en toch twijfel ik ontzettend zeker na twee a drie negatieve testen
    wat moet ik er mee ??

8. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Hoe lang is het geleden dat je die negatieve testen had dan?

9. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Lekker genieten!

Deel Deze Pagina