Eindelijk ben ik voor de 3e keer zwanger. Alleen hoop ik nu dat deze blijft plakken. Heb hiervoor al 2x een miskraam gehad. Inmiddels ben ik begonnen met bloedverdunners omdat ik antifosfolipide syndroom heb. Dat zorgt ervoor dat mijn bloed te dik wordt en daardoor gaat klonten bij de placenta. Daar zijn we nu 2 maanden achter. Dus dit betekent voor mij dat ik de hele zwangerschap fraxiparine moet spuiten en iedere dag ook nog ascal moet slikken. Ook heb ik verhoogde kans op trombose bij de bevalling. Ik zal dus zover ik weet altijd onder behandeling van de gynaecoloog blijven. Op zich wel prettig want dan hoef ik mijn verhaal niet opnieuw te vertellen. Nu gaan we voorzichtig genieten van dit pril geluk. Even een vraagje... Hebben jullie ook meer last van dat je dorst hebt. Ik wel namelijk.
gefeliciteerd!!!!!! geniet van je zwangerschap.ik zal voor je duimen dat deze zeker blijft plakken. en idd in het begin van mijn zwangerschap had ik ook heeeeel erg veel dorst.alleen bij mij hielden ze het wel goed in de gaten ivm evtuele zwangerschapssuiker.
Ik heb nog een vraag. Ik heb een zwangerschapsboek en als ik de data in vul van mijn 1e menstruatie dag dan kom ik uit op 5 weken terwijl ik 4 weken ben. Hebben jullie daar ook last van?
Meis deze vraag moet je even ergens anders plaatsen! mis in het deel zwanger zijn! Hier mogen en kunnen we je allen feliciteren!