Hoi allemaal, eigenlijk wist ik het al meteen na mijn eisprong, maar nu weet ik het zeker!!! ik ben zwanger!! We zijn nu een beetje aan het brainstormen over leuke werknamen en hebben al wat ideetjes. Hebben jullie ook een werknaam? En welke? Groetjes Wiety
Gefeliciteerd!!!!! Wij hadden eerst Bram en nu we weten dat het een meisje is Bella! Mijn mk kindje noemde we frummel.
Onze eerste was kruimel, mijn MA noemde wij guus en deze keer is het kriebel. Mijn schoonzus was zwanger van jeroen ( was een meid maar dat wisten we niet ).
Mijn tante noemde haar kindje tijdens de zwangerschap, Bas-Bassie. En het werd een jongetje en ze noemden hem Bas.
Gefeliciteerd!! toen we wisten dat we een zoon kregen, noemden we hem Achmed (the dead terrorist) hoe belachelijk mijn SO het vonden, ze deden wel mee. Tot ze een houten naamtrein zagen en mijn schoonvader die letters wou kopen. Toen heeft mijn schoonmoeder gezegd dat dat toch écht niet kon
Gefeliciteerd. De oudste was bij iedereen bekend als PUK.... zelfs zo erg dat mn vader zich na de geboorte van M nog wel eens versprak De tweede was hier bekend als Frummel. Volgens mij noemt mijn zusje hun kleintje nu ook Frummel. En de kleine van mn stiefje is nu "omgedoopt" naar "Het vierletterkind" (omdat schoonmama zo nieuwsgierig was geloof ik)
Gefeliciteerd!! Wij hadden bij de eerste de werknaam Bartholomeus - het is Dyon geworden. Bij de tweede hadden we Maximilianus, maar die hebben we niet zoveel gebruikt als Bartholomeus - het is Niek geworden.
De eerste hete met zijn werknaam Fritsje voor we het geslacht wisten en het bleek ook een jongen (gewoon omdat we dat gewoon echt een verschrikkelijke naam vonden en een dwaalspoor wouden uitzetten over de naam). Deze heet Wolkje,lekker universeel en onze zoon heeft hem bedacht vond het ook wel mooi na een mk want nu hebben we een sterretje en een wolkje
Jonas heeft 9 maanden Prinscilla geheten... wij wisten wel dat het een jongetje werd, maar de buitenwereld niet. Ons meiske heeft tot 20 weken Henk geheten.... Nu gewoon de nieuwe baby
Gefeliciteerd! Onze oudste noemden we soms Peanut, al gebruikte ik die term vooral voor mapjes op de computer waar bestanden in stonden die over hem gingen, niet zozeer in het spraakgebruikt. Als we over onze kindjes praatten, zeiden we meestal De Kleine Daarbinnen, of Ukkie.
Meestal zeg ik gewoon de kleine. Mijn nichtje heette meisje radijsje of pickalilly vrouwtje. Daar was mijn broertje mee gekomen met die laatste, vraag me niet hoe hij erbij kwam :S We wisten trouwens nieteens wat het zou worden.
Bij mijn eerste IVF heette mijn top-embryo'tje NIBBIT. Gewoon leuk en schattig, vraag me niet waarom we m zo noemde??! Jammer is Nibbit niet blijven zitten. Toch vond ik de naam wel leuk. (Morgen gaan we Nibbit ophalen, of Nibbit zit in de buik)
Hoi allemaal, leuke namen allemaal. Ik vind zelf Winnie de Pooh figuren erg leuk en Knorretje vind ik vooral heel schattig daar, dus we hebben gekozen voor Knorrie, naar Knorretje en omdat onze poes elke keer als ik zit of lig op m buik kom liggen knorren, hihi! Erg leuk om al die variaties te horen. tnx en blijf reageren hoor!!
Koekie, van Koekiemonster. Sesamstraat vind ik namelijk geweldig en heb nu al zin om daar straks weer lekker naar te kijken met ons kleine mopje.