zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door pippin, 29 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippin

pippin Lid

29 jan 2007
    48
    0
    0
    Zoals iedereen die "bezig"is denk ook ik de hele tijd dat ik zwanger ben; wat denken jullie:

-8 januari spiraal verwijderd
    -obstipatie sinds 10 dgn (heb ik nooit last van)
    -pijnlijke borsten
    -menstruatie achtige krampen in rug en buik gehad 4 dgn geleden
    -borsten pijnlijk (heb ik altijd voor de menstruatie)
    -vandaag beetje bloed verlies maar zonder buikpijn of kramp

Ik weet niet zo goed wanneer een test te doen, over 1 week?

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden. Het is wel snel maar bij mij gaat altijd alles raar!

:(

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey,

Ik zou even afwachten of de bloeding van vandaag doorzet in een menstruatie. Zo niet zou het van een innesteling kunnen zijn. Als je bloeding niet doorzet, maar bij dit beetje blijft zou ik over een ruime week een keer een test proberen.

Nog wel een vraagje: Had je een koperdraad of een hormoonspiraal? Als je een hormoonspiraal had kan het zijn dat je hormoonhuishouding nog niet helemaal klopt. Het zou dan kunnen zijn dat je syptomen van een zwangerschap hebt terwijl het ook de hormonen nog van het spiraal kunnen zijn.

Succes en hou ons op de hoogte!

Liefs,
    Tijgetje

3. pippin

pippin Lid

29 jan 2007
    48
    0
    0
    Bedankt voor je advies. 1 week wachten dus, ik zal het laten weten.

Grappig allemaal, normaal ben ik nogal nuchter maar nu blijk ook ik toch ook gewoon een 'vrouw' te zijn. hi hi

Het bloeden is alweer gestopt, wordt wel een beetje nerveus. Paar maanden wennen aan het idee vond ik niet zo erg geloof ik, maar ik wordt ook weer heel blij bij de gedachten dat ik zwanger zou kunnen zijn.

4. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik kan me voorstellen hoe je je voelt :)
    Het kan een innesteling zijn, maar je weet het nooit. Zolang je ongie er nog niet is kan het allemaal! :)

Liefs
    Tijgetje

Deel Deze Pagina