Zwanger...

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Ludora, Sep 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Pfff, fingers crossed...

Hallo als eerste, ik ben nieuw.

Vorige maand heb ik een 'miskraam' gehad, ik had 4 dagen voor de NOD getest en was zwanger, maar toch werd ik ongesteld.... Jeetje wat was ik verdrietig....

De huisarts heeft me weer getest geen hormoon meer en na 9 dagen ongesteld geweest te zijn heb ik een ovulatietest gedaan. Ik ovuleerde, toevallig die avond geklust. De enige keer afgelopen maand. We waren allebei er even niet mee bezig. Even moeten verwerken..

Ik moest zaterdag ongesteld worden. En bij mij kan je er de klok gelijk op zetten... Dus ik werd wat onrustig, maar aangezien ik best buikpijn had dacht ik dat t wel zou komen. Vanmorgen nog niets.... Dus toch maar een test gedaan. Gewoon om rustig te worden en niet die hoop te blijven houden, want ik werd er gek van....

Man-o-man wat denk je... ZWANGER!!!

Ik ben natuurlijk mega en hyper blij, maar minder als vorige maand... Want ik ben eigenlijk hartstikke bang....

Zo bang, ik durf gewoon niet te genieten.... Ik zit bijna te huilen van angst... Das toch ook niet gezond...

Ik voel me echt heel heel erg apart...

Ter verdere info, in januari mijn spiraaltje eruit en meteen een stabile cyclus en vanaf maart eigenlijk serieus aan het klussen. Ik ben 32 jaar.

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    spannend voor je, meis. Ik hoop echt dat het goed mag gaan........maak je niet gek; je kunt zwanger worden en dat is al heel wat (in vergelijking tot mijn situatie)!! Verder is het een feit dat miskramen vaker voorkomen dan je misschien beseft maar dat het niet betekent dat een tweede keer ook fout hoeft te gaan. Daarmee hoop ik uiteraard wel dat dit een plakbeepje wordt!

3. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Het was zeker een troost om inderdaad uberhaupt zwanger te kunnen worden. Heb je onderschrift gelezen, damn!!!! Ik kan me voorstellen dat mijn niet enthousiastme dan vervelend overkomt... Oprecht sorry!! Wens je onwijs veel succes!!

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Spannend voor je meis :)
    Maar wel ongelooflijk gefeliciteerd, ik duim voor een mooie plakbaby die je pas over 8 maanden te zien krijgt :)

5. zazu

zazu Actief lid

Dec 5, 2010
    402
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Ik hoop voor je dat het goed mag gaan!

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Bij mij hetzelfde verhaal. Binnen 4 weken na de MK had ik weer een positieve test. En Frummel zit inmiddels 15 weken lekker warm bij me. PRobeer echt een beetje te genieten.

Bel wel lekker op tijd de VK. Als je een miskraam hebt gehad mag je vaak eerder komen voor een echo.

Ik zal heel hard duimen voor een plakbeebje voor je!

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Dank julllie!!!! Proficiat Foxy!!!

Ik voel me vandaag al beter, geestelijk, als gister.. Lichamelijk minder, ik ben met de minuut misselijker aan t worden. Maar ik ga er maar vanuit dat dat heel goed nieuws is. Ik heb reuma, dus ik moet sowieso al naar de gynacoloog, en daar heb ik een afspraak voor 5 oktober. Volgende week woensdag naarm ijn eigen huisarts.

Vanmorgen weer een test gedaan, en weer positie. Begin me wel af te vragen of die houder van de test kapot zou kunnen zijn, hihihi. Ik kan het duidelijk nog niet geloven!!

8. Lila1978

Lila1978 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

9. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

10. Sanny

Sanny Actief lid

Sep 13, 2011
    115
    16
    18
    Dordrecht
    Gefeliciteerd!

11. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

Apr 18, 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Ik weet hoe je je voelt, voelde me in het begin ook heel onzeker! Maar komt vast helemaal goed! Elke week dat je langer zwanger bent, voel je je meer zeker!!! Gefeliciteerd!

12. Chai

Chai Niet meer actief

Meid je gaat vanzelf genieten! Gefeliciteerd! :D

13. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    geeft niet meis, ik besef heel goed dat je ''leed niet kan vergelijken''; voor jou voelt jouw situatie net zo erg als hoe mijn situatie voor mij voelt. Dus ik wil mijn frustraties zeker niet op jouw afreageren. jij ook veel sterkte!

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Nee maar ik kan t me wel voorstellen hoor!!
    Hoop dat ik jou snel mag feliciteren!!!

15. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ludora@ Gefeliciteerd meis!

16. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Dank je!!

Ik begin t steeds meer te geloven!!

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Gefeliciteerd meid! Kan me heel goed voorstellen dat je bang bent! Mijn eerste zwangerschap verliep helemaal probleemloos en ik raakte ook al in ronde 1 zwanger. Toen we besloten voor een 2e te gaan was ik weer in ronde 1 zwanger, toch voelde het anders, niet helemaal. Mijn grotste angst maar tevens voorgevoel werd bevestigd tijdens de eerste echo, ons kindje leefde niet meer.. In augustus raakte ik weer zwanger! Hartstikke blij natuurlijk maar ook ontzettend bang, helaas ging dit ook mis bij 6 weken en 2 dagen.. Maargoed, we zijn nog steeds flink aan het klussen en blijven moed houden.

18. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Gefeliciteerd meid!
    ik duim voor je op een hele mooie plakbeeb!

19. Ludora

Ludora Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ik hoop maar dat positief denken helpt... :p

Ik heb vandaag gewoon weer een test gedaan.. hihi, nog steeds 2 dikke strepen!!

Share This Page