Hallo allemaal, ik ben vorig jaar hier ook actief geweest toen wij voor ons eerste kindje gingen. Wij waren dan ook helemaal blij dat we in de tweede ronde al zwanger waren. onze gezonde zoon is bijna 9 maanden (18-12-10) en we hadden al wel besloten dat we een tweede kindje wilden maar verder nog geen plannen gemaakt. Nou moest ik 10-09-11 ongesteld worden, heb continu een cylus gehad van 22-24 dagen en nu was ik gisteren nog niet ongesteld. Beetje vreemd dacht ik maar omdat we niet echt regelmatig sex hadden of er echt voor gingen dacht ik het zal wel los lopen. Toch maar een test gehaald gisteren middag (natuurlijk kwam ik vier bekenden tegen bij het kruidvat!!) Maar om een lang verhaal kort te maken ER WAREN TWEE STREEPJES dus ik ben zwanger van de tweede. moet er nog een beetje aan wennen, het is nog een beetje onwerkelijk ik wilde het toch graag delen dus vandaar mijn verhaal hier op het forum
dank je wel allemaal, joekie, ik ben zelf ook erg verrast, je hoort links en rechts inderdaad hele andere verhalen, maar wij er blij mee dat we zo gezegend zijn.
Hoi Hoi, Van harte gefeliciteerd meid, wat leuk een brusje voor jullie zoontje! Onwerkelijk niet? Super leuk! Ik heb gisteren ook positief getest, onze meid is in aug 1 jaar geworden. Eigenlijk niet verwacht dat het zooo snel al was. Maar zeker super welkom, wilde graag een tweede kindje maar omdat we bijna 2 jaar hebben "geklust" voor onze dochter dachten we dat het weer een tijd zou gaan duren. Geniet er maar lekker van, spannend allemaal ook weer niet? Liefs
Hoi lilly11. Bedankt. Dan zitten we zo ongeveer in het zelfde schuitje. Jij natuurlijk ook gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst