Bruine afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Saar22, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wie herkent dit? Ik heb vandaag positief getest met zwanger en kids dipstick. Vorige maand(29/8) heb ik 4 dagen alleen maar bruine afscheiding gehad en uiteindelijk heb ik dit gerekend als menstruatie omdat de testen negatief bleven tot 1,5 week erna. Nu heb ik al 10 dagen bruine en gele afscheiding. 1 avond met iets rood bij het afvegen. Het is niet heel veel, iets in een inlegkruisje. En nu dus de positieve test.

Ik ga morgen een clearblue digital test doen zodat ik een richtlijn heb hoeveel weken ik zwanger ben. En anders morgen even de huisarts bellen.

2. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Saar,

Volgens mij kan het best hoor wat afscheiding. je baarmoeder maakt de boel schoon zeg maar. Het lijkt mij wijs om gewoon nog eens te testen. Ik duim voor je!

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik had gisteren nog een positieve digitale test zwanger 3+ weken.
    Bij de huisarts geweest en die geeft aan 9 weken zwanger! Even de eerste 4/5 weken gemist. Maandag kan ik helaas bellen voor een afspraak voor de verloskundige, maar ik zal snel weten hoe ver ik echt ben. Spannend!!

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Gefeliciteerd hoor:) Spannend!

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Gefeliciteerd. En dan ben je al lekker een paar weekjes op weg. Nu snel een echo en dan weet je het echt zeker en kan je op je roze wolk gaan klimmen!:)

Deel Deze Pagina