Zwanger!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by isabella88, Oct 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. isabella88

Sep 9, 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Afgelopen woensdag kruidvat test & cb test zwanger getest.
    Afgelopen zaterdag weer getest met clearblue en nogmaals zwanger getest. Zou nu ongeveer 4 weken en 4 dagen zwanger moeten zijn.

Nu heb ik vorige maand een rare menstr. gehad waardoor ik het eigenlijk al dacht te zijn maar voor die menstruatie ( dus nu langer als een maand geleden een groot stolsel verloren ). Toen ook meerdere malen getest, maar negatief. Kan het zijn dat ik nu wel positief test maar toch een miskraam heb gehad, terwijl het toch al langer als een maand is geleden?

De vorige maand werd ik vrijdags ongesteld en ben tot nu toe nog steeds niet ongesteld. Heb wel al vanaf afgelopen maandag ongesteldheids krampen af en toe en sinds gisteren licht roze afscheiding.

Is dit normaal?

Bedankt in ieder geval! Groetjes, Isabella

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi isabelle,

Ook bij een miskraam test je positief denk daarom niet dat je een miskraam hebt gehad, maar zeker weten doet niemand dat.
    De positieve test kan nu niet meer van een eventuele miskraam zijn dat is te lang geleden.
    Roze afscheiding zien we vaker in de jonge zwangerschap er gebeurt nu zoveel! Het hoeft daarom niet te wijzen op een miskraam. Indien het helder rood is en zoveel als een menstruatie neem dan contact op met je verloskundige.

Imke

Share This Page