zwanger ??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Desie17, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    hoi
    ik ben net nieuw en ik snap niet echt
    wat mijn lichaam vertelt
    ik dacht zo,n 2 week geleden dat ik zwanger was
    symptomen zijn :
    misselijk met vlagen
    buikpijn in mijn onderbuik en aan de zij kanten
    veel afscheiding
    en ongesteld gevoel
    pijnlijke borsten en sinds een week heb ik een klein buikje
    meestal is mijn buik plat ( ben nogal dun )
    maar nu is die al een paar dagen bol
    ik heb 1 keer getest met een CB leek mij het beste
    maar die zij niet zwanger
    toen dacht ik of het misschien niet te vroeg was
    maar sinds dinsdag ben ik ongesteld
    en ik weet me ff geen raad meer
    of ik nou wel of niet zwanger ben naar de dokter gaan gaat
    nogal moeilijk vanwege vervoer
    ik ben dus ook gestopt met de pil omdat het gevoel erg sterk is
    daarvoor likte ik die de hele tijd zonder stop week maar in tussen tijd was de pil wel en rommeltje (vaak vergeten waardoor lichte doorbloeding ) nu vraag ik me af kan ik zwanger zijn of niet
    ik wou graag eerst mening van jullie horen voor ik naar de dokter ga ( reden dat ik niet geen ga is wordt toch gewoon naar huis gestuurd ) :(

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Als een test aan geeft dat je niet zwanger bent en je bent ongesteld geworden, denk ik dat de test gelijk heeft.

Het stoppen met de pil doet ook rare dingen met een lichaam. Ik had nl last van opvliegers toen ik er mee stopte.

3. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    naja ik ben er zondag pas mee gestopt en daar voor was in een een maand de eerste 2 weken erg ziek en toen 2 weken alles wat er boven staat het speelt al voor ik stopte met de pil ik ben juist gestopt omdat ik dacht dat ik zwanger was

4. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    En als je nu nog eens een test doet? Wij kunnen wel aangeven wat we vermoeden, maar daar heb je niks aan. De test kan je uitsluitsel geven. Of anders toch naar de huisarts voor een bloedtest.

5. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat je toch gewoon ongesteld bent en niet zwanger. Een test geeft echt wel positief aan bij een zwangerschap, ook wanneer je bloed zou verliezen.

6. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    nou het is puur om de mening van anderen te horen :)
    maar ik ga over een paar dagen naar de dokter om te kijken wat het is

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    De pil doorslikken en vaak vergeten is niet goed voor je lichaam. Dus dat je je zo vorlt kan ik me voorstellen.

Ik ben trouwens ook slank, maar voor ik ongesteld word krijg ik ook een bolbuikjeongeacht of ik de pil gebruik of niet. Ziet er niet uit, bah !

8. franciskaay

franciskaay Nieuw lid

8 okt 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik heb gister middag een etos zwangerschapstest gekocht en die heb ik gedaan en er kwam in het 2e venstertje een licht blaauwe streep te staan? ben ik nu zwanger ?

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    heb je een foto van de test?

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Is dat niet n beetje drastisch? Voor t zelfde geldt heb je n buikgriepje of zo onder de leden

11. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    nee want ik voel me niet ziek ziek ik voel alleen die dingen en vaak zo ineens boos om niks of wil ineens gaan huilen maar ga morgen kijken of het niet wat anders is

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Die dingen je voelt zijn heel normaal, helemaal als je net gestopt bent met de pil Wen er maar alvast aan dat dit ook nog wel eens zo kan blijven.

Er zijn heel veel vrouwen die denken zwanger te zijn, maar waarvan het lichaam ze gewoon voor de gek houdt.

Persoonlijk vind ik het een beetje raar om hiervoor naar de ha te gaan, die heeft wel wat beters te doen denk ik dan...

Ongesteld en een negatieve zwangerschapstest is bijna net zo zeker als 1+1= 2 oftewel niet zwanger.

Misschien een beetje hard, maar anders krijg je misschien hoop terwijl het eigenlijk uitgesloten is dat je zwanger bent.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik denk ook niet dat je zwanger bent. als je idd ongesteld bent geworden en de zwtest negatief aangeeft.. Je kan voor de zekerheid nog een test doen. Waarom wil je naar de ha toe dan? Ik denk niet dat ze gaan bloedprikken als je gewoon ongesteld bent geworden en een test hebt gedaan die negatief is. Dan hebben ze geen reden om te prikken.

14. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    ik wil naar de huisarts omdat ik ook elke dag in mijn onderbuik
    hevige steken krijg en ik wil wellis weten wat het is want het wordt nu wel te erg
    ik heb ook geen hoop meer op zwanger
    en ik was gestopt met de pil toen ik dacht dat ik zwanger was niet voor de klachten al !!

Deel Deze Pagina