lieve dames, Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad en had echt super veel verdriet, maa vandaag hebben mijn vriend en ik weer getest (2 dagen voor nod) en dit kwam eruit Ik ben alleen zo bang dat het weer een miskraam word, maar ik probeer toch te genieten want we zijn zo blij dat we weer zwanger zijn Succes iedereen !!!
SUPER GEFEICITEERD! Gaat vast goed komen deze keer! Geniet er van! ik had vandaag een negatieve dus op naar de volgende ronde!
dat is een hele mooie test, helemaal als je nog voor nod zit. Gefeliciteerd. ik hoop dat het goed mag blijven gaan. Ziet er goed uit in iedergeval
Nou duidelijker kan niet! Gefeliciteerd . Ik heb ook begin aug een vmk gehad en ben ook weer zwanger nu. Dus gewoon lekker van genieten!
Van harte gefeliciteerd!!!! Probeer er van te genieten he...ondanks je miskraam (ken er alles van helaas..)
die angst voor weer een mk is begrijpelijk maar het is niet gegarandeerd dat het weer een mk wordt he!? probeer er van te genieten hoor!! GEFELICITEERD!!!!
dank je wel dames !!! Ik kan gewoon even mijn geluk niet op alleen ik ben erg voorzichtig met alles maar ja ik ga er steeds meer van genieten en over een paar weekjes zit ik denk heel hoog op een rozo/ blauwe wolk Kuss