Hallo dames, Ik heb zojuist een test gedaan en het plaatje wat ik mee heb gestuurd is het resultaat. Ik had afgelopen paar dagen alleen wat bruin bloed verloren en gisteren was het gestopt. Vanmorgen dus voor de zekerheid getest. Denken jullie dat het raak is? Van de week ga ik nog een keer testen, maar graag hoor ik van jullie wat jullie ervan denken. Ben namelijk een beetje onzeker hihi Liefs bopach
Vooralsnog is je test positief. Van harte!!! Bruinverlies kan in het begin nog alle kanten op. Meestal betekent het niets. Zolang het niet rood wordt en je geen krampen krijgt zou ik je positieve test zeker vieren!!!
ik heb wel een klein beetje, lichtelijke menstruatiekrampen, maar verder voel ik niets. ben erg blij, maar nog wel voorzichtig blij.
Spannend! Ik zeg aan de hand van de test ook zwanger! Gefeliciteerd! En bloedverlies kan vanalles zijn. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.
Zonder helderrood bloedverlies heb ik goede hoop! De test is in elk geval super positief!! Gefeliciteerd!