Hier wordt ik gek van de onzekerheid, de 23e was mijn laatste menstruatie, ik heb met ovutesten en duidelijk gevoeld mijn ovulatie op 9 oktober gehad, vervolgens afgelopen donderdag flinke steken net schuin achter mijn schaambeen gedurende een uur. sinds vrijdag ben ik in de namiddag en avond misselijk en vreselijk veel maagzuur, zaterdag hetzelfde verhaal, en kleine beetje overgeven, nu zondag vanaf de middag mega misselijk en gisterenavond in bed flink overgegeven. nu inmiddels weer misselijk maagzuur alles stinkt echt niets ruikt lekker alles ruikt enorm sterk. sinds vanmorgen een gevoelig onderbuik licht opgezet, verder is mijn humeur vreselijk, gevoelige borsten soort van warmteaanvallen en ijskoude voeten, moe, en mijn ontlasting is hard en donker moet wel heel vaak ik eet wel veel groente fruit zuivel drink genoeg. maar nu durf ik niet eerder te testen dan zondag mijn nod, bij mijn vorige zwangerschap waar ik trouwens de gevoelige borsten en steken achter schaambeen van herken heb ik pas heel laat positief getest!
Ow meid vreselijk spannend!!!!!! Ik zit hier voor de derde keer met diezelfde klachten. Vorige keer bbz en in maart vmk zucht ik tel de dagen tot mijn nod ook met veel ongeduld af! dus ik snap hoe je je voelt xxx