Dames, wat vinden jullie? Dit is toch zwanger? Ik had voor mijn NOD getest (afgelopen woensdag en donderdag) en toen bleven de kruidvattesten spierwit. Vanochtend getest met c1000 en dit was het resultaat (en het was geen ochtendurine, want ik was al naar de wc geweest )
Haha dat is waar, lang leve de c1000 Ik bekeek de test net en nu hij droog is is het wel duidelijk, de tweede streep is al net zo donker als de controlestreep!
Nou ik vind hem zo al heel duidelijk hoor. Maar snap wel dat het nog fijner is al hij nog duidelijker op droogt. Lekker snel ook, 2e ronde.
Rosa: Ja we hadden het deze ronde eigenlijk niet verwacht, we dachten dat we niet op de juiste dagen gevreeen hadden, wel dus! Haha. Dit is toch super duidelijk? O ik vind het zo raar, vooral omdat die kruidvattesten echt spierwit waren.. En deze knalt nu gewoon
Ja hoor hij is echt heel duidelijk hoor. Misschien was je eisprong op een andere dag of was hij gewoon lang onderweg ofzo.. dat je daarom eerst negatieve testen had. Enne die soort van ongeloof hoort erbij hoor, doe je toch gewoon nog een paar testjes.
hahaha wie had dat ooit gedacht!!!! super zeg we gaan voorlopig inderdaad gelijk op ! Wordt geen spanje voor ons
Hey Yummy! Had natuurlijk al wel gelezen dat jullie in de race waren voor een tweede. Wat geweldig dat het weer zo snel raak is! Gefeliciteerd.