Hoi, Ik heb gisteren en vandaag getest en ik heb na (wat langer dan 5 min) een licht resultaat. De volgende ochtend was het streepje ook donkerder omdat het natuurlijk ingedroogd was. Ik heb eerder positieve testen gehad en die heb ik nog steeds (jaren later) en de testen zijn alleen maar donkerder geworden, dus niet dat ze ineens zijn verdwenen ofzo. Vaak word dat namelijk aangegeven op de verpakking. Ik ben daarnaast ook misselijk geworden, heb buikkrampen en herkenbare slijmverlies die ik bij mn vorige zwangerschappen ook had. In ieder geval, ik wil graag weten of er dames zijn die ook ervaring hebben met zo'n licht streepje. De testen waren van de KV waarvan 2in1 huismerk : )
Sowieso niet na afleestijd kijken, die streepjes drogen op en gaan er anders uitzien - ik zou opnieuw testen morgen. Je hcg verdubbelt elke 48 uur, dus na twee dagen zou je een duidelijker resultaat moeten krijgen.
Ze zeggen altijd een streep is een streep. Maar heb je voor je nod getest? Dan zou het nog wat licht kunnen zijn. Heb je misschien een foto? Er zijn er hier meer hoor die een lichte test hadden, betekend niet dat het niet goed is. Anders morgen nog eentje doen. Ik hoop het heel erg voor je!
Hoeveel tijd na de 5 minuten? Als het gaat om uren zou ik denken dat je er geen belang aan mag hechten, maar als het maar een paar minuten is dan zeg ik: positief!