Zwanger!!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door ukkie89, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    hey

pfff net een heel bericht zitten typen is tie ineens weg:(

Maar heb een leuk weekend gehad ja,we hebben nog een verlaate sinterklaas gevierd.
    Ze hadden in mij familie en schoonfamilie wel allemaal al een vermoeden omdat we 11 weken geleden gestopt zijn met roken toen begon er bij de meeste al een lampje te branden;)

Owh dat gevoel heb ik al weken:( Vanmorgen weer 2 x overgegeven en tot nu toe nog steeds behoorlijk beroerd. hoop toch wel dat het 1 van deze dagen een keer over is..Wat dat betreft rol jij er lekker doorheen:p

Ik ben nu in totaal ongeveer 3 kilo aangekomen. Zou je niet zeggen ondanks al dat gespuug:p Heb ook al echt een buikje..
    Maar dat is niet vreemd hoor dat je nog niet aangekomen ben de meeste die vallen in het begin alleen maar af.

Plannen met de feestdagen, ja eerste kerstdag gaan we heerlijk eten met me ouders als alles erin blijft;) En 2e kerstdag gaan we denk ik naar mijn schoonouders. En jij ook al plannen?
    Heb jij het ondertussen ook al aan de rest van de familie verteld??

Maar wat leuk dat je schoonzusje ook zwanger is en jullie schelen niet zo veel leuk joh!
    Ik scheel 15 weken met me schoonzusje die heeft echt al een goede buik en de kamertje en al al uitgezocht:)

Zo heel verhaal weer haha.

Groetjes:)

2. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey dames,

hoe gaat ie hier?
    bij ons gaat nog steeds alles prima...alleen de misselijkheid word wel iedere dag erger maar gelukkig nog niet irritant.
    voor de rest ben ik af en toe beetje duizelig en klein beetje rugpijn dus ik denk dat ik mag afkloppen :)
    hoop natuurlijk dat het zo blijft haha
    en de rest? kwaaltjes nog toe genomen ?

groetjes Joyce

3. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hoi!!

Is het lastig om niet meer te roken? Of heb je er weining last van?
    Wel goed van jullie trouwens!

Ik heb ook al een buikje, heb zelfs al een zwangerschapsbroek aan, zit echt veel beter & lekkerder, m'n gewone broeken begonnen al zo te knellen als ik ging zitten enz.

Ik ga 1ste kerstdag samen met m'n vriend uit eten en 2de kerstdag komen mijn ouders & schoonouders bij ons thuis eten.

De rest van m'n familie weet het nu ook allemaal al.
    Bij jou?

Gisteren had ik ook zo'n dag dat ik weining binnen kon houden :(
    Vandaag gelukkig beter.

Alleen heb ik wel elke ochtend dat ik moet kokhalzen, pffff hoop dat dat een keertje wel ophoudt, best wel vervelend :(

Hoe voel jij je?

Groetjes,
    Gerda

4. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    hoi Hoi,

Nou het niet roken valt opzich wel mee. We zijn voor een goed
    doel gestopt dus is het wel vol te houden. Elke keer als ik het kleintje op de echo zie dan weet ik weer waar ik het voor doe. En ik zou niets willen doen wat het kindje kan schaden..Dus ben echt blij dat ik gestopt ben.;)

Net weer terug van de echo het blijft toch zo prachtig om te zien.
    Het was echt al zo groot al 5.75 cm. En het was echt heel druk aan het bewegen met de armpjes en beentjes..Ik ben trouwens ook 1 dag vooruit gezet dus ben nu 12 weken precies.:)

Ja is echt vervelend dat kokhalzen heb ik ook nog af en toe gelukkig komt er dan niets uit maar het is toch vervelend.
    Hoop dat het met 12 weken bij jou ook een stuk beter gaat.

Ja mijn familie weet het ook allemaal..
    Is altijd gezellig om kerst met je familie door te brengen he, lekker eten met zn allen hahahah;)

Ik heb trouwens ook al zwangerschapsbroeken aan hahahah, pas helemaal niets meer van me gewone broeken. Me achterkant begint ook al aardig mee te groeien is dat bij jou ook? Of echt alleen je buik?

Fijne avond verder. En veel plezier met je echo morgen:)
    Groetjes

5. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hey!

Bij mij was ook alles goed :D
    Hij/zij lag geen minuut stil, waardoor het lastig was om een echo foto te maken :D

is nu +/- 6 cm
    Ik ben ook vooruit gezet
    Ben vandaag 12 wkn & 3 dgn
    Uitgerekend op 1 juli

De andere holte van het overleden kindje is bijna weg en ik kan nu ook geen bloeding meer krijgen, daar ben ik heel blij mee.

Nu kan ik tenminste gaan genieten van de zwangerschap.

Ze hebben gisterenavond ook bij mij bloed geprikt.
    Voor ijzergehalte, HIV, Hepatitis, bloedgroep, antistoffen etc

Hebben ze dat bij jou ook gedaan?

Nee ik ben verder nog nergens veel dikker geworden, alleen m'n buik een beetje

Fijne avond!

Groetjes,
    Gerda

6. mightymootje

21 dec 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik lees dat jullie dus ook zwanger zijn, en daarbij ook een miskraam hebben, ik heb hetzelfde, ik bleek zwanger te zijn van een drieling, waar er nu nog eentje van leeft. Vandaag de derde echo gehad en ben 15 juli uitgerekend. Er zitten nog steeds restanten van de andere, ben nu al 8 weken aan het vloeien. Hoelang heeft het bij jullie geduurt? En waren jullie ook zo onzeker? Na vandaag heb ik wel weer wat meer vertrouwen, maar iedre keer als ik weer vloei is het toch onzeker. Maar gelukkig krijg ik over drie weken weer een echo om te kijken hoe het gaat.

Groetjes Monique

7. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    gefeliciteerd geniet er van! xxx

8. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hoi Monique,

Ik was in verwachting van een tweeling.
    2 keer heb ik gevloeid.
    Gewoon tot 2 keer toe een 'plasje' bloed, daarna wat bruinverlies.
    Er zat alleen wel tussen beide bloedingen ongeveer 2 weken tussen.

Heb er nu helmaal geen last meer van
    Heb afgelopen dinsdag een echo gehad en de 'slechte' holte is bijna weg, m'n lichaam heeft het verder opgenomen.

Ik was al die tijd ook heel erg onzeker, vooral als je dan elke keer weer een pijntje voelde.

Maar nu ik weet dat alles goed gaat met de andere kleine die lekker groeit en beweegt, kan ik nu wel gaan genieten van de zwangerschap.

Is het bij jou ook een beetje aan het verdwijnen?
    Weet je ook hoever je in verwachting was van de andere 2 die je bent verloren?

Was/ben je nog erg verdrietig om de andere kindjes die je bent verloren?

Groetjes,
    Gerda

9. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Gefeliciteerd! geniet er van. ik heb vanmorgen weer neg getest nu wacht ik tot maandag met testen, of ik word ong of late hcg te testen had ik bij de andere 2 kids nl ook..
    x

10. mightymootje

21 dec 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Gerda,

Ik was waarschijnlijk ongeveer 5 weken toen ik de tweede verloor, de eerste was er al heel snel afgekomen. Gisteren op de echo was duidelijk te zien dat er nog wel behoorlijk wat van de slechte holte zit. vandaar over drie weken toch nog een echo voor de zekerheid.

De kleine groeit gelukkig verder wel goed. en ben wel ietsjes minder onzeker, maar toch blijft raar als je dan weer vloeit. en zeker na 8 weken.

Echt verdrietig is een groot woord, ik vind het raar, ben vooral blij met die ene die nog leeft. Maar tot nu toe is de zwangerschap nog niet leuk. Het is raar om te zeggen wat je precies voelt.

Maar we blijven goede hoop houden, en het genieten gaat voor mij ook vast nog wel komen.

Goetjes Monique

Deel Deze Pagina