Het is waarschijnlijk vreselijk stom.. Maar ik heb zo'n last van testnijd.. Ik kom altijd even testjes turen.. En ik ben oprecht blij als mensen een duidelijke test krijgen na het turen.. of zonder turen.. Maar af en toe kan ik wel janken.. Gewoon uit pure testnijd.... Herkenbaar of ben ik zo obessed?
Tuurlijk ben je niet obsessed!! Je gunt iedereen de wereld maar het wachten word je soms onzeker: gaat het ooit nog komen? En gezien jouw onderschrift kan ik me goed voorstellen dat je af en toe even moet slikken. Wat verdrietig meid, 6 * Niet te hard voor jezelf zijn hoor! Je gevoel mag er zijn, dat moet je niet proberen weg te stoppen. Liefs
na zoveel sterren niet raar toch? je gunt het anderen, maar jezelf ook. Ik duim voor je dat je snel een pos test hebt en een plakbeeb! liefs Miek
ik zie aan je onderschrift dat jij er helaas over mee kunt praten... Mijn man en ik hebben onderhand serieuze gesprekken over hoelang we ons dit nog aan moeten gaan doen.. Misschien kunnen we beter onze zegeningen tellen (we hebben een prachtige dochter) en stoppen.. Maar het verlangen is nog zo groot..
dat lijkt me zo'n moelijke beslissing voor jullie. En als het verlangen zo groot is dat is het helemaal moelijk. Ik hoop echt dat een tweede wondertje jullie gegund zal zijn
Eergisteren iemand met een positieve zwangerschapstest op de 1-15 november NOD topic. Haar NOD was op 1 november, de mijne op 4 november. Ik fantaseerde dat ik ook een positieve test heb. Ik heb ook testdrang, maar ik ga pas testen op m'n nod
Dat is ook een moeilijke beslissing.. omdat ratio en emotie elkaar zo vreselijk tegenspreken.. Maar zolang we er geen antwoord op kunnen geven gaan we verder @mompelientje.. Ik duim vast voor je.. en als hij positief is heb ik nijd