Na 1,5 jaar eindelijk een positieve test! We zijn er ondersteboven van!Vorig jaar kreeg ik te horen dat ik PCOS heb en een andere cyclusstoornis waardoor het heel moeilijk zou zijn om zwanger te raken. Na 5 Clomid/Pregnyl-kuren moest ik overgaan op Puregon spuiten. Hieraan heb ik een fikse overstimulatie overgehouden en de 2e ronde 22 dagen gespoten zonder enig resultaat. Ik had ik mn buik er letterlijk vol van.. Wilde graag nog een keer proberen met clomid en met resultaat Vanmorgen positief getest met de CB digi. Binnen 1 minuut stond er met dikke letters ZWANGER! Ben harstikke blij, maar vind het ook doodeng en superspannend! Het voelt zoooo onwerkelijk... Heb ook nog es een eisprong gehad van 3 eitjes, extra spannend... Voor alle meiden die ook al een tijd bezig zijn, kop op! Niets is onmogelijk dat blijkt wel weer! Liefs Marjo
Proficiat naamgenootje! Hoop dat ik je snel mag volgen! Geniet er maar met volle teugen van! Het is je van harte gegund! Groetjes Marjo
@ Sabine: Zie dat je al aardig overtijd bent. Wanneer ga je een testje wagen? Groetjes en suc6! Marjo
Gefeliciteerd meid, ik vind het fijn voor jullie dat het eindelijk gelukt is! Geniet er maar lekker van! Liefs, Fem
wauwieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee van harte gefeliciteerd ! Wat zal jij blij zijn zeg. Ik wens je een fijne zwangerschap toe. xx
Ook hier natuurlijk een vette felicitatie Gefeliciteert Ben echt heeeeeel blij voor je Ben ook heel benieuwd hoeveel mensjes er in je groeien Nou ga lekker genieten en ik blijf je volgen hoor! liefs Pientje
hallo meiden ook jullie vanharte gefeliciteerd metde zwangerschap ben nu eidelijk zwangerhet wordt men derde wel spanend hoor
Ook hier nog eens; JOEPIEEEEEEEE de POEPIEEEEEEEEE Ben heel blij voor je meis. Hartelijk gefeliciteerd en lekker gaan genieten van het wondertje in je buik!