Goedenavond dames! Zal me nog even netjes voorstellen, Ik ben Magda 31 jaar uit Rotterdam en de trotste moeder van 2 zoons. De oudste is inmiddels al weer bijna 6 en de jongste net 2 geweest. Ik weet sinds een week ongeveer dat ik zwanger ben van de 3e(ongeplande maar gewenste zwangerschap door de pil heen) Ik ben zoals bij mijn eerdere zwangerschappen weer netjes iedere week foto's aan het maken van mn buik. Nu vind ik wel dat ik wel erg snel groei! Graag jullie mening en gedachtes hierbij As dinsdag moet ik om 13 uur in het ziekenhuis bij de gyn zijn voor de eerste echo om te kijken hoe ver ik ben en of het er mss niet meer zijn (zit in beide families) Liefs Magda
Mooie buikfoto, mag je trots op zijn Ik kan ook niet wachten tot ik eindelijk eens een buikfoto mag plaatsen hier Maar goed dat zal nog wel ff op zich laten wachten gezien mijn situ.
gefeliciteerd ! en wat een onwijs gave tatoo ik heb ook al een buik hoor en het is er (normaal) maar 1
@ Flippo123: Ik duim voor je!! @mamavanAmaryllis: Dank je wel Is jouw buik ook al zo groot dan? FOTO!!!
ze zijn beiden op dezelfde dag gemaakt een 7weken ik heb al een echo gehad en mooi kloppend hartje gezien nu 21 november terug een echo kan niet wachten ! ik duim voor jullie !
Geeft niet hoor... we houden het maar op zwangerschapslompheid... heb ik ook last van haha Wij kunnen echt niet wachten tot dinsdag... ook omdat we niet psies weten hoelang we nou eigenlijk zwanger zijn. Extra spannend allemaal
ik moet nog bij de dokter langs morgen maar weet zelf wel zeker dat ik zwanger ben heb al 3 testen gedaan XD