Ik heb gister de hele dag door veel slijm verloren Gisteravond met een beetje bloed erbij Nu het idee dat ik de hele tijd "nat "tussen de benen ben maar het is zo minimaal Het is wat waterig met een beetje slijm erdoor heen Heb het idee wel dat het naar vruchtwater ruikt(of ik wil dat te graag) Zou dit vruchtwater zijn en zouden jullie hiervoor de vk bellen? Wil eigenlijk ook niet dat ze voor niks komen omdat het zo minimaal is
hey meid,weet je iedere bevalling kan weer anders zijn en beginnen,gewoon bellen en op je gevoel vertrouwen,als de vk komt weet je tenminste hoe of wat en ben je misschien meer gerust gesteld,veel suc6 met je laatste loodjes.
Mij werd juist verteld dat als je de hele dag het gevoel hebt een beetje vochtig te zijn en druppels gewijs "iets" verliest dat het wel degelijk vruchtwater kan zijn. Als je een hoge breuk hebt sijpelt het vruchtwater in langzaam uit en niet ineens! En misschien wil je wel graag dat het vruchtwater is, maar dat kan toch ook gezien je termijn?!! Spannend hoor! Succes in ieder geval!!
is waar, bij mij was het maar een scheurtje boven in en het seipelde wat langs de benen, het was echt geen plons of stroom zoals sommigen hebben. bij mij was het ook steeds wat natiig en het was echt vruchtwater dus gewoon bellen. je bent ookal 39 + weken dus het kan ook wel!