Is het echt waar?.... Ja het is echt waar!!!!!!!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Michellenoord, Dec 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Michellenoord

Nov 25, 2011
    66
    0
    0
    helpdesk medewerker
    Maarssen
    Afgelopen 2 weken had ik last van de bekende symptomen. Misselijkheid, gevoelige borsten, sensitieve reuk e.d. Ruim een week geleden getest en deze was negatief. Ik zwaar balen, maar het was pas ronde 1 dus vol goede moed zat ik te wachten op mijn menstruatie zodat we daarna voor ronde 2 konden gaan. Afgelopen week kwam mijn menstruatie maar niet en hij kwam maar niet. Maar de symptomen bleven, het werden er zelfs meer. Ik was ineens ongelooflijk moe, zo moe dat ik vaak al om 20 uur naar bed wilde, en ook had ik ineens buikpijnen en dit heb ik nooit. Ik werd er zelfs 's nachts van wakker :(
    Mn vriend zij vrijdag ineens, van ik denk dat je misschien toch zwanger bent. Ik had zoiets van nou als ik zaterdagochtend (vandaag dus) nog steeds niet ongesteld ben ga ik weer testen. Gisteravond een test gehaald en vanmorgen was ik nog steeds niet ongesteld dus ik gaan testen.
    En jahoor daar stond het ZWANGER!!!!! Ik kon het niet geloven en heb mn vriend wakker gemaakt, hij was meteen ongelooflijk blij terwijl ik nog in de fase zat dat het niet was doorgedrongen.
    Maar het is echt waar, ik ben zwanger. Het dringt nog steeds niet tot me door. Vooral omdat het al inde eerste ronde is gebeurd. Ik ben echt super blij ook al moet het nog steeds bezinken.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt.

2. sweety8

sweety8 Actief lid

Dec 8, 2011
    442
    16
    18
    Female
    verzorgende ig
    drenthe
    gefeliciteerd! hoelang ben je nu zwanger?

3. Michellenoord

Nov 25, 2011
    66
    0
    0
    helpdesk medewerker
    Maarssen
    Dank je wel. Morgen ben ik 6 weken zwanger. Ik kan het nog steeds niet geloven.

4. Marik

Marik Bekend lid

Oct 21, 2011
    885
    0
    0
    Woowwww wat super joh!!!!
    Spannend en gefeliciteerd hè!

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd ;)

6. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

Nov 17, 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Supergefeliciteerd! En schrijf vooral hele verhalen met alles wat je kwijt moet, daar is dit forum voor. En wij snappen 't... :) Geniet ervan!

7. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    Van harte met je zwangerschap :)
    Dat was zeker wel even schrikken hahahaha.
    Geniet van je zwangerschap ;)

8. Michellenoord

Nov 25, 2011
    66
    0
    0
    helpdesk medewerker
    Maarssen
    Dank jullie wel voor alle reacties en felicitaties. Het is vandaag allemaal iets meer bezonken maar het blijft onwerkelijk. Ook schieten me er steeds meer vragen te binnen. Waar ik het meest mee zit bel ik nou morgen mijn huisarts of een verloskundige?????
    Maar ondanks dit alles geniet ik er stiekem wel al van.

9. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    Bel eerst maar de VK, om een afspraak te maken.
    Ik heb ook eerst de VK gebeld, 23dec is mijn eerste afspraak daarna ga ik naar de huisarts om het daar mee te delen.
    Ze moeten wel op de hoogte gesteld worden, maar voor nu wacht ik even mijn eerste afspraak af :)

Share This Page