Haii dames zucht.. Deze maand al weer een jaar bezig voor de 3de. Bij de eerste was ik binnen 3 maanden zwanger en bij de 2de binnen 5 maanden.. Me vriend wilt graag voor een 3 de kindje maar dan moet het wel spontaan gebeuren en nu ga ik dus 11 Jan naar de gynecoloog voor wat standaard testen..alleen mochten ze hem willen Checken gaat hij daar zeker niet aan mee werken.. Waarom duurt het nou zolang voor dat het raak is pffff.. Zijn er meerdere die dit hebben? Alvast bedankt voor reageren...
Jep hier! Wij zijn inmiddels ruim 15 maanden bezig voor een derde met helaas geen zwangerschap als resultaat. Bij ons doen we er bij elke zwangerschap langer over. De eerste (helaas mk) 2e ronde. Ons eerste zoontje was ik 6,5 maand na de mk zwanger en bij ons tweede zoontje 10,5 maand en nu alweer 5 maanden langer. Ik wil nog twee rondes afwachten en dan toch maar eens naar de HA, alleen hier ook een man die het wil afwachten...komt het, dan komt het en komt het niet, dan zijn we blij met onze twee kids. En natuurlijk ben ik blij dat we in ieder geval twee kinderen hebben mogen krijgen, maar toch ligt het voor mij heel anders. Maar goed, we houden moed dat het gewoon spontaan mag gebeuren. Ik zie dat je bijna kunt testen? Spannend! Ik duim voor je!
Hier ook voor een derde... Hier ligt het net wat anders... Ik heb bijna 7 maanden bv gegeven en ben nog steeds niet ongi... En nee ben niet zwanger... Het is wachten op het onbekende!! Dikke hug voor jullie want ook al heb je al 2 kindjes er is een wens!
Wij zijn bezig voor een 4de kindje... nu al een half jaar zonder resultaat. Bij de andere was het in de eerste ronde raak. Nu dus geduldig afwachten.
Ja natuurlijk is het geluk hebben, maar de wens is niet minder groot bij een eerste als bij een derde of vierde hoor. Ik heb ook nergens gelezen dat iemand niet blij is met wat ze heeft. Een aantal benoemen het juist. Channie, ik weet niet hoe het is, vriendlief wil hier helemaal geen derde voorlopig (helaas), maar ik kan me voorstellen dat het frustrerend is dat de zwangerschap nu zo lang op zich laat wachten. Zeker omdat de eerste 2 zo snel waren. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn!
hoi meiden, Hier zijn we ook weer bezig voor een brusje voor onze 2 meiden. Bij ons is het eigenlijk kindje 4 want hun broertje is overleden tijden de zwangerschap.Ik was ruim 20 weken heen.. Ik geef ook nog borstvoeding en ben gelukkig al wel een keertje ongi geweest.Zit nu op dag 34 van mijn cyclus.ik heb altijd vrij onregelmatige cyclussen dus ik test op kerstavond als ik dan nog niet ongi ben geworden .Het zal bij ons ook wel langdurig gaan worden want ik ben nog nooit spontaan zanger geworden zonder hulp,maar zeg nooit nooit! en anders starten we het nieuwe jaar weer bij de gyn.
Ik vind dit ook een beetje kort door de bocht......... Wij willen ook wel graag een derde maar als dat niet komt is het ook goed. Maar dat maakt de wens voor een 3de niet minder groot als voor de 1ste en de 2de.. Wij zijn wel via de mmm zwanger geworden. Ik heb tussen Megan en Suzannah ook nog een vmk gehad met 4,5wkn (dus echt heel kort) Daarom hebben we besloten dat we het zo gaan proberen als Suzannah 6mnd is. Lukt het is het geweldig, lukt het niet is het goed zo. Ik begrijp zeker dat het heel naar is als he tniet wil lukken.
Ja ben nu paar dagen overtijd maar mijn cyclus is elke maand met 4 dagen uitloop wil dus echt tot zondag wachten.. Zo spannend laat het zeker even weten hoop voor jou ook snel posi wachten duurt lang
Ohhh das helemaal even afwachten dus..hoelang moet je wachten totdat je naar de ha kan? Ja ben super blij met mijn 2 kids maar zou zo heerlijk zijn nog een kindje erbij te mogen krijgen
Ja ti's echt verschillend hè per zwangerschap.. Miss bij mij de leeftijd ook mee telt.. Ben nu 32 en werd zwanger van de eerste op me 23ste
Tuur ijk is het een kwestie van geluk hebben.. Wat ik al zij moet spontaan gebeuren zou er niet voor de Malé molen in gaan.. En zeg ook niet ik niet blij ben met wat ik al heb..hou ziels veel van ze daarom zou ik graag nog een hummel alle liefde willen geven..maar we zullen zien
Dankje. Mmeke allebei me kids zijn in november verwekt dus hoopte zo op deze maand..zondag ga ik testen als ik nog niet ongi spannendddd..
Ja precies hoe je omschrijft.. Had het ook niet verwacht nu zolang zou gaan duren..ga 11 Jan naar de gyn alleen om te kijken dus alles oké is..zo niet laat ik het denk ik zo..lijkt me gewoon heerlijk nog z'n hummel erbij