Is de kans groot dat wanneer je onveilig hebt gevreeen tijdens einde menstruatie en binnen 72 uur, op de laatste dag daarvan een morning-after pil hebt ingenomen, zwanger kunt zijn. Ik ben trouwens wel elke maand weer ongesteld geweest en heb een aantal zwangerschapstesten gedaan die allen negatief waren.
met onveilige seks tijdens of op einde van menstruatie is het al moeilijk om zwanger te worden.. want dan ben je denk ik best een uitzondering.. zeker als je dan ook nog de morning afterpil hebt geslikt.. en je zet ook al een aantal keren weer een menstruatie te hebben gehad?en negaief te hebben getest.. dan acht ik de kans nihil dat je zwanger bent. zou me er dus niet druk om maken hoor! is er een bepaalde reden dat je vraagt of het mogelijk is?
ja die reden heb ik, ik ben er namelijk erg onzeker over. Helemaal nu mijn ex er met iemand anders vandoor is gegaan. Ik ga er maar van uit dat ik dan maar niet zwanger ben.
mocht je nu nog steeds het idee hebben dat je zwanger bent zou ik even bij de huisarts bloed laten prikken.. die meten dan het hormoon hcg op..als die verhoogd is zou het kunnen dat je zwanger bent ,al lijkt die kans wel erg klein. miss dat je je ook niet lekker voelt nu en allerlei kwaaltjes hebt die je normaal nooit hebt.. maar dit kan ook van stress komen. je lichaam kan dan heel raar reageren zeker na je verhaal met je ex.. sterkte!
ik zie net dat je hier al eerder ook een topic over hebt geopend met hetzelfde verhaal.. en daar werd ook elke keer gezegd dat je haast niet zwanger kan zijn. miss dat je graag zwanger wilt worden? en er daarom zoveel aan denkt? maar als je niet zwanger wilt worden of zijn..denk echt niet dat je zwanger bent meis! miss even naar de huisarts gaan om erover te praten? hij kan je advies geven om dit wat meer los te laten. succes!