Hoi dames, Ik had dit nooit verwacht, maar ik ben ZWANGER!!!! Ik ben in december voor het eerst naar de gyn geweest ivm mijn korte LF. Vanaf woensdag zouden we de MMM ingaan, maar op vakantie bedacht ik me dat ik niet ongi werd. Verder voelde ik juist deze ronde helemaal niets. Geen menstruatiepijntjes, nada noppes! Bij de plaatselijke apotheek testen gekocht en ik dacht een licht streepje te zien. Maar ja, je bent in een ander land, dus je vertouwd die testen niet echt. Iedere dag doorgetest en na 3 dagen een CB test gedaan. Ik schrok me helemaal te pletter! Er stond Schwanger 1-2! Ongelofelijk! Gelijk bij thuiskomst nog een keer getest met de KV test, en daar stond een licht streepje. Vanochtend maar weer met een CB getest en nu in het NL de melding zwanger! Wat geweldig he! Kan het niet geloven, het is zo onwerkelijk. Heb inmiddels de gyn afgebeld, de HA ingelicht en de verloskundige gebeld. Over 2 weken heb ik al een afspraak staan. Mijn laatste menstruatie was op 17-11, maar mijn eisprong waarschijnlijk heel laat. Voor de zekerheid gaan ze voor nu toch uit van 17-11, dus ik mag over 2 weken al komen. Mocht dan blijken dat ik later zwanger ben geworden, krijg ik 2 weken daarna nog een echo. Zo spannend allemaal! Ik voel nog steeds helemaal niets, af en toe een steekje in mijn buik, maar dat was het. Daarom kan ik het nog niet geloven... Ben blij als het 18-1 is en we naar de verloskundige mogen. Kan niet wachten!!