Vind het lastig en eng hier te schrijven. Bang en ik weet niet goed waarvoor. Alsof ik moet wachten tot de eerste echo, minimaal. Maar ik ben zo blij en wil het enorm graag delen dus dan hier. Vriend en ik hebben namelijk besloten het nog niet met de omgeving te delen (behalve ouders). Goed, zwanger dus! Na een hele lange weg met veel spanning en verdriet. We zouden volgende ronde overstappen op IVF en nu is het gelukt! De eerste dagen had ik wel veel bruinverlies maar dat is zaterdag gestopt en nu niks meer. Wel enorm veel zwangerschapskwaaltjes dus ik ga er maar van uit dat dat een heel goed teken is. Dus, zwanger! En ik hoop ontzettend dat alles goed blijft gaan, want bang ben ik wel...
Van harte En logie's dat je bang bent Ik heb precies hetzelfde, zolang ik geen echo heb gehad verwacht ik van alles Hoe ver ben je nu ongeveer?
wauwieeeee gefeliciteeeerrrd!!!! ik feleiciteer je toch!! nu ben je zwanger en dus feliciteer ik je!!
Waaaauw! Wat super dat je na zo'n lange tijd een positieve test in handen hebt! En die angst is heel normaal hoor! Maar van harte gefeliciteerd!
gefeliciteerd meis! Ik begrijp je angst heel goed (ook ik vind het ontzettend spannend) en zeker na zo'n lange tijd. Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je er volledig van kunt gaan genieten. Liefs
Ik weet hoe je je voelt, zie mijn onderschrift, maar je moet toch door die onzekere eerste weken heen om uiteindelijk een kindje te mogen krijgen. Elke dag dat je er niet van geniet is zonde, toch? Gefeliciteerd!