na een miskraam in juli zijn we weer zwanger het wordt mijn tweede kindje en eerste kindje voor mijn partner vandaag een spoedecho gehad ivm bloedverlies maar alles zag er netjes uit en toen we keken begon hartje net te kloppen best bijzonder nou hopen dat alles goed blijft gaan maar ben zo blij heb ook een echo-foto mee gekregen.....
Als eerst van harte gefeliciteerd en er lekker van genieten Je verhaal sprak me aan ik heb in mei een miskraam gehad en zoals je kan zien ben ik nu ook weer zwanger wij hebben gisteren een echo gehad en bij ons bleek tot nu toe alles goed te zijn en idd wij hebben het hartje ook horen kloppen wat mooi is dat he . Weet niet hoe je het nu ervaart maar ik ben nog wel bang wil er niet te veel over na denken maar soms heb ik ook het idee dat ik bloed verlies en ga ik naar de wc en dan is er nix aan de hand dan is het gewoon vaginale afscheiding die je kan hebben als je zwanger bent. Ik wil er niet te veel over na denken maar dwaalt wel constant in me hoofd rond .
jah ik ben er ook constant mee bezig idd maar moet gewoon lkkr gaan genieten juli in mei met hoeveel weken was het als ik vragen mag die van mij was met 8.2 weken en ben er achter gekomen met 9,5 en toch ben je bang in je achterhoofd we zullen zien wanneer ben je uitgerekend?
goedeavond dames ik zit er even helemaal doorheeen vanmorgen wakker geworden en heb wat bloed in mijn onderbroek en heeft niet echt hele dag aangehouden wel bij afvegen beetje bruin achtig:S:S ben zo onzeker wordt er gek van weet het echt effe niet meer gister ging de hartje kloppen ..... hooop zo dat alles los alarm is maar ga van het slechte uit