Hallo dames, Ik ben zwanger !! Vorige week belde mijn huisarts om me de uitslag van mijn bloedtest te geven en mn ijzergehalte was echt heel iets beneden de norm. Hij vroeg: "Bent u echt niet zwanger" ? "Want u bent ook duizelig en vandaar dat u een bloedonderzoek wou doen". "Al uw symptomen klinken als een prille zwangerschap". Ik dacht bij mezelf tja elke maand voelt als dat ik zwanger ben en ik wou er niet aan geloven. Toch twijfelde ik ! En maar 2 kv testjes gekocht voor 5 euri. Woensdag was ie negatief en ik dacht zie je wel !! Maar gister en eergister was ik knetter misselijk na het eten en ik had ook ongipijntjes door de hele cyclus en ik verloor half december heel raar doorzichtig slijm. Ik dacht weet je ik kijk morgen of ik ongi ben geworden en zo niet dan doe ik een test. En ja ik ben zo zwanger als maar kan die test knalde bijna uit elkaar ! Ik mijn man geroepen ik zeg kom eens kijken beneden?1 Hij dacht dat er was ingebroken hahaha. Dit is ons mooiste cadeau. Vooral omdat manlief gister jarig was is het een extra mooi verjaardagscadeau. Dit is alweer een hele lap tekst maar kan jullie niet vertellen hoe blij ik ben ! Liefs beautevil
whoehoeeeee!! jij ook al zo'n fijne kerst!! hier hetzelfde!!! gefeliciteeeeeerd zeg!! helemaal geweldig!!
Heeeyyy jij ook een super kerst cadeau wij hier ook ik heb afgelopen woensdag een vette positieve test gehad ! MAAR GEFELICITEERD EN GENIET ERVANNN !
Kan het ook moeilijk bevatten! Tis even zo onwerkelijk. Is dit jouw eerste kindje? Dit wordt ons 2e kindje. Ondanks het de 2e is... Is en blijft het zo bijzonder. Misschien leuk om elkaar te blijven volgen. Ik ben volgens de statistieken 31-8 uitgerekend
Dit is idd mijn eerste kindje, er komt zoveel op me af haha. Ja lijkt me leuk. Tara heeft een speciale topic geopend voor de meiden die positief getest hebben met kerst. Ik volgens eigen berekening 04-09-2012. Als het goed is doet de link het haha. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/324892-positief-getest-rond-kerst-2011-a.html Liefs Beautevil