Vraagje!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vallie87, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    He meiden,
    even een vraagje.. ik heb sinds zondag een licht positieve ovutest.. gister knalde die echt! en nu is hij nog steeds erg duidelijk maar ietsje minder paars...
    mijn vraag nu is.. we hebben zondagochtend geklust, en maandagavond...is het dan nog slim om vanavond weer te klussen?? aangezien het beter is om er een dag tussen te laten...maar ik wil hem ook niet missen natuurlijk....Dillemaaaaaaa!!

2. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zit met dezelfde vraag. Vandaag om 11:30 een positieve ovutest. Gisteravond laat en zondagavond geklust....twijfel of we het vanavond nog moeten proberen of moeten wachten tot morgenavond?

3. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    vervelend he !! vorige maand hebben we het toen elke dag gedaan tijdens die positieve ovu testen maar dat had geen resultaat haha! nu doe ik het toch denk morgen maar...

4. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

4 nov 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ook, haha! Twee maanden terug bij de positieve ovulatietest hebben we op diezelfde avond en de avond erna ook geklust en geen resultaat. Bij ons eerste kindje gebruikte ik voor het eerst de ovulatietest en was toen meteen zwanger. Toen ik destijds een positieve test had hebben we de ochtend erna geklust en een dag later in de avond. Nu met een kindje in huis moet je het toch plannen...en dat maakt het lastiger. Maar goed wat is wijsheid?? In ieder geval succes!!

5. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Wij gewoon 4 dagen achter elkaar haha en raak!
    Niks geen dag er tussen

Deel Deze Pagina