Eindelijk na ruim 2 jaar een ma en 6 iui's heb ik vandaag Super positieve test in handen!!!! Nog net op het nippertje Voor IVF. Ben zo blij!!!! Kan het nog bijna niet geloven en het is natuurlijk nog heel Pril, maar als alles goed gaat krijgt Jason in september Eindelijk een broertje of zusje ( of misschien wel 2, had 2 follikels) Nu de lange weken tot de eerste echo nog doorkomen....
Onwijs gefeliciteerd!!!! Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan en je over 8 maanden een prachtig gezond kindje in handen mag hebben!
Dank jullie wel dames!!! Het is echt een heerlijk gevoel! WE hadden het echt niet meer verwacht en waren zelfs al op gesprek geweest voor de IVF intake. Ik ben vreselijk misselijk en de testen worden steeds donkerder. De teststreep was vanochtend zelfs bijna donkerder dan de controle streep heb dan ook zo'n vermoeden dat het er wel eens 2 kunnen zijn. Ik probeer nog niet te enthousiast te zijn omdat de vorige zwangerschap niet goed ging. Wil die teleurstelling niet nog een keer meemaken
joehoe!!!! eindelijk meid!!!! nu ik nog zoals afgesproken oh en nu wordt het nog spannend of het er 1 of 2 zijn.....wauw!!!!!!! wel plek genoeg voor 2 ?
he sasje, we maken wel plek hoor En wilde toch altijd al graag verhuizen, misschien nu een goede aangelegenheid