ineens niet meer misselijk!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door tresje, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    hallo allemaal
    hier weer een vraagje van een onzekere zwangere
    ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen.
    ik ben nu 8 wkn zwanger. vanaf 6.5 week ben ik onwijs misselijk, bijna dag en nacht. kon bijna niet normaal functioneren ervan.
    nu is dat sinds gisteren helemaal weg! kan alles weer eten, nergens last van!
    dus die misselijkheid heeft maar anderhalve week geduurd! is dat normaal??
    ik ben nu zoooo bang dat t weer mis is! ik heb over 2 wkn pas een echo, maar ik heb er nu zo'n rotgevoel over!

2. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Als ik jou was zou ik me er niet zo veel zorgen over maken dat je nu niet meer misselijk ben hoeft helemaal niets te betekenen ik was dat ik 4,5 week was ook heel erg misselijk en dat hield ook na een week op en ik had dat ik bijna 6 weken was een echo en alles zag er goed uit je lichaam reageerd nu gewoon ander als in begin stadium wees blij dat je alles weer kan eten mischien is dat volgende week wel weer heel anders .....
    geniet ervan zou ik zeggen !

3. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey hey,

hier hetzelfde geval. ben tot 8-9 weken flink misselijk geweest de hele dag door. nu sinds een dikke week nergens meer last van.
    maak me er eerlijk gezegd niet al teveel zorgen over ben er eigenlijk wel blij mee :)

groetjes

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Het komt en gaat. Soms een dag niet en dan morgen ineens weer kotsmisselijk!

Vanaf 3w was ik wat vaag misselijk, met 4w constant en met 8w van het ene op het andere moment niet meer. die dag mochten we een prachtig hartje zien kloppen. de 4 weken erna in spanning gezeten omdat ik niet meer misselijk was en nergens verder last van had. Toch een prachtig ventje van al bijna een jaar :)

Maar mocht je t niet vertrouwen, bel je vk dan even. zij kan je geruststellen, evt. met een echo of naar het hartje luisteren (hoewel dat ws. nog iets vroeg is).

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik heb precies hetzelfde.. heeel lang misselijk geweest.
    Nu sinds een week ineens niet meer!
    Super fijn!!!.

Als je je zorgen maakt kun je altijd de verloskundige bellen!!

Deel Deze Pagina