Hallo, Voor het eerst op het forum.... M'n man en ik hebben vorige wk vrijdag een zwangerschapstest gedaan en tot onze verbazing zijn we/ben ik gelijk al zwanger! We waren nogal overdonderd, hadden verwacht dat het best een tijd zou gaan duren en hadden ons daar min of meer op ingesteld. Dat het nu bij de eerste ronde al 'raak' is hadden we niet verwacht! Maar we zijn uiteraard onwijs blij! Nu heb ik nog wel even een vraagje; wanneer hebben jullie je huisarts ingelicht toen je wist dat je zwanger was? Ik ben vandaag nl 5 weken en 2 dagen zwanger, wordt het tijd om de huisarts te informeren? Groetjes!
Gefeliciteerd! Ik heb direct de HA gebeld, die heeft genoteerd dat ik zwanger was en toen heb ik de VK gebeld voor een afspraak.
Van harte gefeliciteerd! Ik ben naar mijn huisarts geweest toen ik het wist en heb via hem het nummer gekregen van een gynaecoloog (in belgië) en heb daarbij toen een afspraak gemaakt nog dezelfde dag! Leen
Gefeliciteerd! Ik heb de vorige keer ook gewoon de huisarts gebeld, dan kan die er rekening mee houden mochten er medicijnen voorgeschreven moeten worden.
Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van hoor! Ik heb de ha ingelicht toen ik er toch toevallig moest zijn. Ik was toen pas 4 weken. Je kan ook redelijk vroeg de vk bellen omdat ze je dingen willen vragen over bepaalde testen.