Hey allemaal Ik heb een vraagje. In januari hebben we besloten te stoppen met de Evra pleister. Ik heb de pleister verwijderd op 14 januari 2007. Ik ben zoals normaal ongesteld geworden. Normaal gezien zou ik op 14 februari 2007 terug ongesteld moeten worden. Dit is niet gebeurd. In het begin dacht ik dat het normaal was omdat ik net gestopt was met Evra. Gisteren heb ik dan toch maar een test gedaan van Mat Care. (weet niet of dit betrouwbaar is). Deze gaf positief aan. Deze morgen heb ik nogmaals getest, terug positief. Moet ik er nu van uit gaan dat ik zwanger ben, of Ik heb weinig of geen zwangerschapskwalen! Mijn borsten zijn licht gevoelig, voor de rest alles normaal? Vele groetjes Muizeke
Dan ging het bij jou wel snel, gefeliciteerd (een streep is een streep, zeker als je posi test op verschillende dagen)
Matcare is heel betrouwbaar en geeft alleen een 2e streepje als je echt zwanger bent. Dus...GEFELICITEERD!
De test kan alleen positief zijn als je het zwangerschapshormoon HCG in je bloed hebt! Dus van harte gefeliciteerd!