Endelijk na 11 maanden ben ik aan de beurt ik ben zwanger. Had het totaal niet verwacht want bij ongie geweest. Ik had al een week last van lichte buikpijn en toen zei er iemand tegen me ben je niet zwanger? Dus ik davht ik ga gewoon een test doen, en ja hoor een dikke plus. Ik kan het nog bijna niet geloven ben dus al anderhalve maand zwanger.
Hé meid! Dus toch?! Proficiat! Ik wilde straks al tegen je zeggen: ben je niet zwanger? Maar dan was het misschien zo'n tegenvaller als het niet zo was... Maar bij de huisarts was het resultaat dus zwanger? Hartstikke gefeliciteerd en geniet er lekker van! Gr. Linda
Gefeliciteerd! Klopt je banner wel...er staat nl dat je al meer dan 10 wkn zwanger bent... Geniet ervan iig
Nou ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet rekenen vanaf de eisprong of vanaf de NOD? en hoeveel weken moet dan tellen tot uitrekendatum En voor de meiden die mijn eerste berichtje niet goed hebben gelezen Ik ben ongie geworden deze ronde maar anders dan normaal en door die buikpijn die ik had kreeg ik een paar reacties van ben je niet zwanger en heb dus een test gedaan en zie het resultaat dik posi.
Ik ben er wel lekker bij vandaag geloof ik haha. Die afspraak bij de huisarts had je morgen eigenlijk pas... en je bent er gewoon achter gekomen dat je zwanger bent door een test die jezelf hebt gedaan Nou in ieder geval nogmaals gefeliciteerd haha.
Maakt niet uit hoor meis Volgende week een nieuwe afspraak en dan krijg ik een verwijskaart voor een prenatale echo zodat ze kunnen zien hoever ik nu ben. De huistarts zei ook als de buikpijn aanhou of erger word kom je sneller. Maar sinds ik weet dat ik zwanger ben voel ik geen pijn meer alleen geluk Ik vind het allemaal nog wel een beetje onwerkelijk hoor zeker omdat ik na 4 dagen overijd 5 dagen bloedingen heb gehad, maar ja de test was echt overduidelijk Volgende week weet ik meer over hoever ik ben enzo