Hebben we het goed gedaan?? :-)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Blue29, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Even een (misschien domme) vraag..
    Afgelopen week een paar dagen last gehad van slijmerige afscheiding. Vrijdag ook nog.. Ik heb ergens gelezen dat ik dan vruchtbaar ben. Ivm omstandigheden pas vanochtend geklust.. Zouden we er nog op tijd bij zijn geweest?? :(

Met een cyclus van ruim 4 maanden weet ik niet meer wanneer ik vruchtbaar ben... :(

Of kan het slijm ook iets anders betekenen?

2. samsal

samsal Lid

9 jan 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je slijm hebt dan zit je in jouw vruchtbare periode. Misschien is het wel raak. Je weet maar nooit:)

3. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Ik hoop het!

4. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Als het slijm waterig en doorzichtig is en je er elastische draden van kan trekken schijnt het 't goede moment te zijn! Dit duurt maar een paar daagjes he, weet niet of het vanmorgen nog was? Je kunt beter een paar dagen te vroeg zijn dan een dag te laat. Heb je vorige week wel een keer kunnen klussen? Sperma leeft een paar dagen en staat dan op 'wacht' voor het eitje...

5. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Ik heb geen idee.. Het is me maar een keer opgevallen. En daarvoor ook bijna niet geklust ivm het werk van mijn man..

Daarnaast ben ik vandaag bij de gyn geweest en er is pcos geconstateerd.. Dus de kans dat ik vruchtbaar was is ienieminie :(
    Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Wat is Pcos als ik vragen mag?

7. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Een hormoonstoring.. hahah

zie ook Vrouwenarts | PCOS

8. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    oooh! Jeetje, das ook niet echt handig?

9. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Nee idd! Maar 10 to 15% van de vrouwen blijkt er last van te hebben. En vooral bij vrouwen met overgewicht heb ik me laten vertellen..

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb overgewicht maar volgens mij daar geen last van. Gelukkig dan maar. Wel balen voor jou. Maar er is wel iets mee te doen, toch?

11. Blue29

Blue29 Actief lid

10 aug 2011
    134
    0
    0
    NULL
    Ja er zijn wel medicijnen voor. Maar ik moet eerst afvallen volgens de gyn. En over 3 weken gaan we verder kijken.. Dan zijn de bloeduitslagen er ook..

12. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Gewoon positief blijven! Das al een goed begin! Komt helemaal goed joh! ;) Succes met afvallen en bij de gynaecoloog, hopelijk valt t mee...

13. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Vooral omdat het zo moeilijk is te bepalen wanneer je vruchtbaar bent zou ik zeker dat slijm in de gaten gaan houden. Ik had het eerst niet eens door maar nu weet ik dat ik het altijd 5 dagen heb met op dag 4 of 5 mijn eisprong (weet ik door tempen). Nu temp ik niet meer maar ik merk het gewoon ook als ik niet zwanger probeer te raken.

Ik zou als ik jou was als je volgende keer weer slijm merkt een paar dagen ovu testen doen dan weet je hopelijk wat beter waar je aan toe bent.
    Als het slijm al weg was voor je ging klussen is de kans groot dat je eisprong dan al geweest was.

Deel Deze Pagina