niet meer ongesteld worden wel alle klachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marilouise, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Nou dames wij zijn in juni gestopt met de pil, ik ben altijd super regelmatig geweest met en zonder pil exact 28 dagen, na het stoppen in juni is het een drama, vervolgens heb ik in oktober een vroege miskraam gehad met bijna 5 weken en sindsdien is het helemaal drama,

in november heb ik 1,5 dag bloed verloren dit was de 23 en 24 november. daarna tot op heden niets meer. ik moet zeggen wordt er erg onzeker van.
    ik heb namelijk wel alle kwaaltje van een aankomende menstruatie maar het zet niet door lijkt wel. wat kan ik doen wat moet ik doen.

uiteraard heb ik getest en zwanger ben ik echt niet.

2. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wat vervelend een vroege miskraam!
    Ik ben begin december gestopt met de pil en tot op heden ook nog altijd geen menstruatie, heel vervelend als je graag nog een kindje wilt. Heb ook continu menstruatie-achtige klachten en er zijn dagen bij dat ik verrek van de pijn maar ook hier lijkt het niet door te zetten en ben ook niet zwanger. Ik begrijp heel goed dat je er onzeker van word, dat heb ik ook :S Ben bij de dokter geweest en als ik aankomende maand wederom niet ongesteld ben geworden dan gaan we even kijken wat ze eraan kunnen doen.
    Voor de geboorte van mijn dochter was ik niet altijd heel regelmatig maar dat het gewoon uitbleef ken ik niet. Ik heb ook geen idee nu of je wel alsnog een eisprong kan krijgen. Ben 3 weken geleden wel begonnen met temperaturen, dat is het enige wat ik zelf kan doen en kost niks!
    Succes in ieder geval!

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

Nou in ieder geval wel afgelopen weekend mega veel vruchtbaar slijm en enorme dip in mijn temperatuur, van 36,5 naar 36,1 inclusief echt veel rekbaar slijm en een "bonkje" wit slijm en toen volgende morgen mega dip en vanmorgen weer naar 36,5 dus heb stiekem wel de hoop dat dit toch wel mijn eisprong was. afwachten nu

laten we nu net mega spontaan geknuffeld hebben vrijdag !

Deel Deze Pagina