zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door davinake, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. davinake

davinake Nieuw lid

27 jan 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ben nieuw hier op het forum, maar heb even een vraagje.
    Heb me zo'n ovulatie test aangeschaft, nu maandag hebben we nog seks gehad en woensdag was de ovulatietest positief, kan het zijn dat ik daarvan zwanger ben. heb nu twee nachten dus van seks komt er nu niet veel in huis:(

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Volgens mij kun je echt niet nu al klachten hebben!
    De bevruchting vindt meestal pas na 6dg plaats!
    Zou wel erg snel zijn

Succes!!

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ze heeft het toch niet over klachten?

Ts, vind je verhaal een beetje onsamenhangend. Maar wat ik ervan begrijp is dat je maandag seks hebt gehad, woensdag een positieve ovulatietest en nu vraag je of je daar zwanger van kan zijn? Het zou kunnen, niets is onmogelijk als de zaadjes van zeer goede kwaliteit zijn. Maar denk dat de kans niet heel groot is, je ei springt namelijk binnen 24-48u ná de positieve test. Dus laten we zeggen dat hij donderdag of vrijdag is gesprongen.. Dan zit er 4 a 5 dagen tussen de gemeenschap en de eisprong en dat is best veel.. Maar zoals ik zei, er zou wel een kleine kans zijn.. Met een beetje geluk heb je een snel ei gehad, die woensdag al is gesprongen en dan is er wel een rieële kans :).

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Wat bedoel je hiermee?

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik begreep nachtdiensten ofzo.. haha.

Maar T.S. het zou kunnen.. zaadcellen kunnen langer leven, maar als je zwanger wilt worden heb je de grootste kans dichterbij je eisprong dus ongeveer woensdag donderdag vrijdag.

Deel Deze Pagina