Hallo Allemaal, Wilde toch even mn verhaal delen met jullie, ben nl helemaal van de wereld. Ik had afgelopen woensdag een eerste gesprek met de vk. Nu komende woensdag zouden lief en ik pas de eerste echo hebben. Nu was het geval dat de verloskundige de apparatuur bij de hand had en wel even een echo wilde maken. Daar kwam uit dat er 2 hartjes klopte (zon voorgevoel had ik zelf ook wel) maar ze zag ook dat er misschien nog een derde vruchtje zit Dus al met al zijn we de eerste poging al zwanger en meteen van een tweeling/drieling (ben echt heeeeel gelukkig, maar praktisch is even anders). Uiteraard is het ook afwachten of beide doorgroeien en gezond zijn. In ieder geval mag ik deze wk naar de gyn voor een uitgebreidde echo en dan hopen we te horen of er een derde is en hoe het met de andere vruchtjes is. Liefs Lulu
Gefeliciteerd meid Ben toch wel benieuwd of je intussen weet ofhet er 2 of zelfs 3 wondertjes worden.. groetjes Maybe
Wow !!! Ik denk dat je al schrikt dat het meteen de eerste keer echt raak is, geweldig, maar dan 2 of 3!?!?!? Wohow..... Heavy shit!! Super gaaf, maar ik zou denk ik zelf ook wel even een rolberoerte zou krijgen Super veel succes!!
Dames ik heb de echo gehad!!! Er kloppen 2 hartjes , en de gyn kon geen derde vinden. Nu hopen dat beide blijven zitten waar ze zitten. Ben stiekum wel blij dat het er geen drie zijn, want dat was toch een uitdaging geworden vergeleken met 2 of 1. Dank voor jullie felicitaties! Liefs Lulu
Super gefeliciteerd! Ben eigenlijk wel benieuwd naar het gevoel dat je al had dat het er misschien weleens 2 zouden kunnen zijn!Ben wat dus ook klopte Hoop voor je dat alles goed blijft gaan!