Zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Suzanne1982, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Na een jaar proberen heb ik vorige week vrijdag positief getest! Onze dochter krijgt een broertje of een zusje!

We hebben het inmiddels aan onze ouders en zusjes verteld, maar verder houden we het nog stil. Vrijdag 2 maart krijgen we de eerste echo. Ik ben dan ongeveer 8 weken zwanger.

Ik heb een heel positief gevoel over deze zwangerschap. Ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad (tenministe niet dat ik weet) en ik ben me ervan bewust dat er vanalles kan gebeuren, maar het frapante is dat we dus een jaar bezig zijn en uitgerekend nu positief testen. Ik vind dat bijzonder omdat mijn opa 6 januari jl. is overleden en het voor mij nu net lijkt of er daarom nieuw leven aan zit te komen. Misschien een rare gedachte, maar ik vind het wel heel mooi!

Toen ik we net 4 dagen wisten dat ik zwanger was van onze dochter overleed mijn schoonvader. Hem hebben we toen nog net kunnen vertellen dat hij opa werd. Apart dat we nu weer in een soortgelijke situatie zitten...

2. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    gefeliciteerd met je zwangerschap

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!

4. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Gefeliciteerd meid !!!! en ik snap volkome wat je bedoeld hoor een paar dagen nadat mijn oom overleed ( soort 2de vader van me ) raakte ik ook zwanger en wij denken dus ook dat mijn oom dat zo geregeld heeft voor ons klinkt stom idd maar ik begrijp je heel goed hoor is helemaal geen rare gedachte !

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina