Hey meiden, nou, wat een onverwacht nieuws vandaag! Ik heb 16 januari een punctie gehad en paar dagen later een terugplaatsing van een mooi embryo. Al vroeg getest, licht positief, maar achteraf van de pregnyl geweest. 2 dagen later zo goed als negatief, en een dag daarna ongesteld....dacht ik. Wel 5 dagen lang, en ook veel bloed met stolsels. er vanuit gaande dat ik dus niet zwanger was, gisteren toch naar het zh gegaan voor een bloedtest, en vandaag gebeld. En wat blijkt nu, de test was positief! Echt zo bizar! Ik geloofde er helemaal niets van, zakte zowat door de grond. Heb net dus nog maar even zelf getest, en nu moet ik zeggen dat ik het wel geloof als ik het met mijn eigen ogen ook zie. Mijn man vroeg al toen ik die bloeding had of het geen innesteling was, maar ik was zo overtuigd dat het mijn menstruatie was. Achteraf misschien tohc moeten luisteren, aangezien ik in tussentijd 2 carnavalsweekenden heb gehad. (en dus bier gedronken, best wat...) Maar goed, daar is niets meer aan te veranderen. Zal me nu de komende weken goed gedragen. Nog even showen! Uploaded with ImageShack.us
nou dat is nog eens een goed bericht. en je testen zijn echt super poistief,geniet er groetjes esther
helaas vandaag gehoord dat het buitenbaarmoederlijk is, en nog even afwachten of het spontaan loslaat of met kijkoperatie verwijderd moet worden. was maar even op die roze wolk.... toch bedankt allemaal voor jullie reacties.
Wat verdrietig zeg, wilde je net komen feliciteren. Heel veel sterkte! Om te voorkomen dat je nog gefeliciteerd gaat worden, sluit ik je topic. Elmo