Hoi meiden, Ik heb een gemiddelde cyclus van 35 dagen. Nu zit ik vandaag op dag 31. Ik had op dag 29 tijdens het werk in eens pijn in mijn baarmoeder. Voor al als ik bijvoorbeeld iets hoog moest pakken of juist moest bukken, vreemd. 'S avonds had ik licht roze verlies dus ik dacht, ja hoor.. ik word ongesteld! Nu gister nog steeds licht roze... Nu vanochtend een heel klein vlekje donkerbruin en nu niets meer. Kan dit een innesteling zijn? Voel me een beetje belabberd, gewoon bleh als jullie snappen wat ik bedoel. Ik ga zo maar weer eens een tampon in doen en kijken of ik nog wat verlies, ik vind het een beetje vreemd. een kindje is van harte welkom!!!
niemand? ik word er een beetje onzeker van. kan ik ook gewoon ongesteld worden? Ik heb een korte LF van ongeveer 11/13 kan de innesteling dus zijn geweest?
Hi Sita, Ja is lastig om te zeggen, het zou best een innesteling kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat je ongi wordt. Niet vorige cyclus, maar die daarvoor had ik ook 5 dagen voordat ik ongi moest worden, bruin en roze verlies..dit zette uiteindelijk door.. Ook ik heb elke maand last van steken.. Het is lastig te zeggen. Wanneer is je ei geweest? normaal vind innesteling 5 a 7 dagen daarna plaats..
Mijn ei is meestal rond dag 21 tot 23. Dan zit ik nou al zo'n 8 a 9 dagen erna. Hij kan iets iets eerder of misschien zelfs iets later zijn geweest. Moeilijk! Ik voel ook nog niet dat ik ongesteld ga worden, wie weet. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben
En LF van 11-13 is helemaal niet kort... Alles boven 10 dagen is "normaal" alles onder 9 (zoals bij mij met 5-6 dagen) is kort. Het kan een innesteling zijn geweest. Zolang je niet minimaal 2 dagen achterelkaar helder bloedverlies hebt (dus geen echte ongi), kun je hoop houden. Ik gok dat je over een dag of 5 wel eens een testje kunt wagen met KV 2v5 als je echte ongi zolang uitblijft. Maar er zijn veel vrouwen die rozeverlies hebben tussen ei en ongi... het HOEFT dus niets te betekenen. Succes.
Meid ik hoop voor je dat het een innesteling is!!! En inderdaad wat MAYd zegt, LF van 11-13 dagen is niet kort! Mijn is ook zo'n 12 dagen.. Het enige wat je kan doen is afwachten, join the club op het wachtbankje Ik heb twijfel over wanneer mijn ei was..ik ben of 6dpo of 3 dpo!!.. Dusja gewoon wachten op NOD-14-4 voor mij