Ik was hier allang bekend, maar sinds vandaag weten we dat ik een tweeling verwacht! Isa krijgt er dus een broertje en een zusje of twee broertjes of twee zusjes bij! Heel bizar, heel bijzonder, heel onwerkelijk en heel gaaf! Ik vind het allemaal heel spannend hoe het nu verder gaat enz enz. Zijn er ook nog andere tweelingmama's op het forum? Liefs Noor
Wauw, wat ontzettend leuk, gefeliciteerd! Ik weet dat ik ergens een onderwerp heb zien staan over tweelingmama's, maar wete niet meer waar , sorry, maar als je zoekt heb je het ZO gevonden! . gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere Zwangerschap! Nou is elke zwangerschap wel bijzonder maar deze is dan 2 keer zo bijzonder! Groetjes,
Van harte gefeliciteerd! Hier ook een tweelingmama in wording Er zijn best veel meiden zwanger van een tweeling op dit forum momenteel. Bij 'Zwangerschap' staat wel ergens een topic!
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... angerschap Zwangerschap;tweeling In dit topic staan de aanstaande tweeling mama's. Super dat je 2 wondertjes krijgt, leuk hoor, lief dochtertje heb je. Veel geluk. Mensi.
MEIDEN Superbedankt voor al jullie lieve reacties! Er komt nu zoveel op me af! Echt hartverwarmend jullie felicitaties! En bedankt voor de link naar het tweelingforum! Liefs Noor