Hoera! Ik ben zwanger! Afgelopen zondag had ik mijn NOD, en dat was toevallig mijn verjaardag! Ik had al twee dagen last van buikpijn, dus ik was er van overtuigd dat ik ongesteld moest worden. De avond van mijn verjaardag was ik nog niet ongesteld maar ik dacht dat dat misschien door de 'verjaardagsstress' kwam ( hele tijd rennen met hapjes en drankjes enz). Ik dacht dat het s nachts wel zou gebeuren, dus toen ik de volgende ochtend nog niet ongesteld was, toch een test gedaan. Een dikke vette plus!! Ik ben helemaal gelukkig, maar tegelijk ook een beetje bang. Nu is het ineens echt! We hebben er lang over gedroomd en ineens is het zover. Ik voel me goed. Ik merk eigenlijk niks, behalve dat ik wat pijnlijke borsten heb. Vind t zo spannend! Ik denk ook de hele dag: ik ben zwanger, ik ben zwanger... Ben wel bang dat iemand t ziet... Ik wil iedereen bedanken voor de steun de afgelopen maanden en hopelijk volgt er snel een flinke baby-boom bij jullie
Wow een super leuk verjaardagscadeau!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en de zwangerschap natuurlijk