Zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Solitaire, Apr 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Solitaire

Solitaire Niet meer actief

Ja dat wel... Maar nu zijn ze christelijk enzo, en nu mag ik het absoluut niet.
    Maar zoals iemand anders net al zei, kan het prima zijn dat ik mijn eisprong voel... Hmm... Dan wacht ik wel tot ik weer ongesteld word. Als ik overtijd ben weet ik het zeker.

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Haha dus zelf de beest uithangen als je zestien bent maar ineens heel strikt gaan leven als je een dochter hebt. Lekker hypocriet. Maar goed, daar kan jij niks aan doen. Wat de uitkomst ook is, ga naar de huisarts.

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

Il vind het allemaal excusen als je seks kan hebben en jezelf daar volwassen genoeg voor vind kan je ook aan anti conceptie doe , condoom en pil samen zoals dat hoort op jouw leeftijd als je geeneens als een volwassene dit kan aanpakken en gewoon pil halen , wat je ouders er ook van vinden dan hoor je gewoon geen seks te hebben dan ben je er nog niet mentaal klaar voor en kan je beter wachten...

4. Emjay

Emjay Bekend lid

Jan 17, 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Meid als je het zeker wilt weten moet je gewoon testen. Simpel.

Ik ben zelf ook opgegroeid in een christelijk gezin maar ik had zo ontzettend last van krampen, hoofdpijn etc als ik ongesteld werd dat ik gewoon een dag of twee echt ziek thuis zat. Toen heb ik dat aan m'n moeder voorgelegd en die vond de pil echt geen probleem. Je kan het altijd proberen. En inderdaad, als je zelf naar de huisarts gaat kunnen je ouders daar niks van zien op het verzekeringsafschrift. Ook de pil komt niet op het afschrift te staan. Als je echt seksueel actief wil blijven zou ik je toch sterk aanraden om aan de pil te gaan, want geloof me, een zwangerschap zullen je ouders dan echt niet waarderen!

5. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Nou inderdaad. Ik vind het eerlijk gezegd onzin dat je geen zwangerschap kunt voorkomen. Als je kunt seksen, kun je ook bedenken wat de consequenties zijn.

En eerlijk gezegd vind ik het maar een raar verhaal. Maar goed, zal wel aan mij liggen haha!

6. princess25

princess25 Niet meer actief

Wel vervelend voor je, had ook een vriendin die dat absoluut niet mocht. Ook zij heeft het uiteindelijk toch gedaan! Ouders weten als geen ander dat sex toch vaak stiekum gebeurd, vooral bij gelovige mensen. Waarschijnlijk zijn ze zelf ook zo geweest vroeger. Het is alleen geen goed voorbeeld, waardoor er niet over gepraat wordt.

De huisarts denkt echt met je mee. Inderdaad de prikpil is een hele goede optie, grote kans dat het vergoedt wordt. Tenzij je er zelf ook tegen bent, dan houdt het op.
    1 tip, ga niet zitten wachten, want dan zit je alleen maar langer in onzekerheid en....mocht je wel zwanger zijn, kun je het beste maar vroeg genoeg weten naar mijn idee.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Heb je al getest? Ben erg benieuwd naar een update, lees al vanaf het begin mee:)

Share This Page