Buikpijn vroeg in de zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Neeke, Mar 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Ben net zwanger en heb af en toe buikpijn. Omdat ik al twee miskramen heb gehad maak ik me wel een beetje zorgen. Bij de eerste miskraam had ik twee weken lang veel buikpijn maar zo erg is het nu niet, bij de tweede had ik volgens mij geen buikpijn.

Komt het veel voor aan het begin van de zwangerschap? En zo ja, is er dan een verband met een latere miskraam of kan het ook goed gaan?

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Neeke

2. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    ik denk dat iedereen er wel last van heeft in t begin van de zwangerschap. (ik had ook veel buikpijn en nu nog.!)
    Ik denk dat alles weer moet wennen,en er moet plaats gemaakt worden in je buik voor je kindje.
    Dus ik denk dat t gewoon heel normaal is dat je af en toe buikpijn heb.

Liefs Lieverdjuh....

3. marian26

marian26 Actief lid

Mar 11, 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    Hallo neeke,

Ik heb net een topic aangeschreven over dit onderwerp en vele meiden zeggen dat ze allemaal buikkrampen hebben gehad in het begin van hun zwangerschap. Ik heb het nu ook maar weet alleen nog niet zeker of ik wel zwanger ben. Is namelijk voor het eerst dat ik wel krampen heb maar geen bloed! Ik hoop dat je je niet zo druk maakt en anders bel je toch even naar je huisarts! gewoon doen meid!

groetjes van Marian26

Share This Page